ویدیو مارکتینگ

بازار یابی ویدیو:سال 2017 و فراتر از آن

وقتی حرف از بازاریابی ویدیویی زده می شود، سال2017 اهمیتش را نمایان میکند

اهمیت بازاریابی ویدیویی برای بازاریابان دیجیتالی دراین چندسال به سرعت افزایش پیداکرده و حتی شکوفا شدنش در سال های بعد بیشترهم خواهد شد.

اما، بازاریابان فقط نمیتوانند فقط بر ظبط کردن ویدیو درمحتوای خود ویا تبلیغاتشان که میتواند تاثیری بگذارد تکیه کنند. آنها باید درباره نوع، مکان و چگونگی استفاده کردن از فیلم را به دقت بررسی کنند.

دراین بخش،ما به به گرایش های بازاریابی ویدیویی سال2017 و فراترازآن میپردازیم.

تبلیغات ویدیویی بومی

مسدودکننده های آگهی، مشکلاتی را برای بازاریابان ایجاد میکرددند، اما تبلیغات بومی کمکی کردند تا این محدودیت ها به شکست بیانجامند و ویدیوها به مخاطب خود دسترسی پیدا کنند.

تبلیغات بومی مانند یک محتوی منظم بنظر میرسند که هزینه اش توسط تبلیغ کنندگان پرداخت میشود. از زمانی که ثابت شد پخش کردن ویدئو تاثیر گذار است، تبلیغ کنندگان این را به عنوان یک استراتژی درنظر گرفتند که شامل تبلیغات بومی بود.

تبلیغات ویدیویی بومی میتوان شامل آموزش، نشان دادن محصول و حتی فیلم های تبلیغاتی محصول به طور روایت یا خنده دار باشد.

پیشنهادی برای شما

پخش، پانزدهم ماه مارس: چگونه شرکت های مجلل را با شرکت های سرمایه گذار مقایسه کنیم.
این مهم است که شما در تبلیغات ویدیویی بومی سرمایه گذاری کنید.در این صورتاز سرویسی درون شبکه ای به نام،کدفیول، استفاده کرده که به صورت خودکاراز تبلیغات انحصاری در بهترین محل و در بهترین زمان استفاده میکند.

ویدیو درون شبکه ای ، فرکانس ها را برای کاربر تنظیم می کند. این نشان میدهد که آیا هر کاربر تبلیغات را درست و در زمان معین دریافت میکند یا نه و حتی احتمال آنکه آیا بیننده تبلیغات را بطور کامل خواهد دید را هم افزایش میدهد.

با ویدیو درون شبکه ای و تبلیغات ویدیوئی بومی،، شما قادرید که مشتری های بیشتری جذب کنید و دراین صورت فروشتان را افزایش دهید.

ویدیو زنده

فیس بوک سعی دارد که راه را آسانتر کند و تبلیغات را به سوی ساختن ویدیو های زنده بیشتری سوق میدهد. فیس بوک لیو درسال گذشته معرفی شد و همه مردم، چه افراد سطح بالا و چه افراد معمولی از آن استفاده کردند تا با سرعت زیاد به افراد هم سطح خودشان متصل گردند. علامت های تجاری به عنوان نوع دیگری از تبلیغات بومی مورد استفاده قرار میگیرند، چون اثرشان در قلب ویدیو جای میگیرد.

ویدئو های زنده مستقیما به بودجه تبلیغاتی نیازمند نیستند، اما از زمانی که فیس بوک دسترسی اورگانیک را به علامت های تجاری را محدود کرد، بیشتر مردم هزینه ای را برای ترویج کردن آگهیشان متقبل شدند.

ویدیو های فیس بوک

در کنار داشتن ویژگی زنده بودن فیلم، فیس بوک به عنوان یک سازمان به خاطر اشتراک گذاری ویدیو شهرت پیدا کرده است. مشاهده های اخیر نشان میدهند که ویدیو ها در سال پیش حدود یک بیلیون تا هشت بیلیون بیننده داشته بودند. تبلیغ کنندگان میتوانند از محبوبیت ویدیوشان با سرمایه گذاری در تبلیغات ویدیویی سود داشته باشند. فیس بوک هزاران پیشنهاد برای آشنایی با این تبلیغات به مشتریان فعال میدهد.

برند ها یا مارک های تبلیغاتی میتوانند با استفاده از انتخاب این گذینه ها، درآمد مالی حتی بیشتر از تبلیغاتشان  را داشته باشند.

با ساختن ویدیو های تبلیغاتی که دارای محتوی مناسب هستند، شما میتوانید مخاطب مورد نظر خود را جذب کنید.

برای ایجاد فیلم های جالب، الهام بخش ویا سرگرم کننده، باید شما از استاندارد های یکسانی استفاده کنید.

منابع ویدیویی

شما به احتمال زیاد یک تیم بزرگ فروش برای ترویج محصول خود دارید.هرآنچه این تیم به مصرف کننده و یا به توضیع کنندهگان به فروش میرسانند، مهم این است که شما برای تاثیر گذاری بیشتر آنها، با کالایتان به آنها کمک میکنید. ویدیو یک منبع بزرگ برای تیم فروشتان است و میتواند به تیم فروشتان کمک کند که مزایای محصول، نحوه عملکرد، یادگیری جنبه های فنی آن و حتی بیشتر را درک کنند.
هنگامی که شما روش های تبلیغاتی خود را در کنار هم قرار میدهید، هیچوقت فراموش نکنید که یک خط فرضی درآمدی برای تیم خود بسازید. از این ویدیوها برای آموزش در خانه ویا برای تبلیغات آنها به کسب و کارهای دیگر که میتواند شرایط توضیع محصول را بوجود آورد، استفاده کنید.

واقعیت مجازی:virtual reality

واقعیت مجازی هنوز در مراحل ابتدایی است، اما آمادگی را دارد که به چیز بزرگی تبدیل شود. هدست های واقعیت مجازی درحال حاضر برای فروش در بازار ها قرار دارند، هرچند آنها در درجه اول برای بازی استفاده میشوند، ولی درآینده از آنها برای انواع نیاز های شخصی استفاده خواهد شد.
این مهم است که تبلیغ کنندگان چگونگی ساختن ویدیو برای واقعیت مجازی را بفهمند. ممکن است که آنها محتوای اصلی را در وسط ویدیو یا تبلیغاتی  که قبل یا بعد از فیلم نمایان میشود، به نمایش میگذارند.
بنابراین، الآن وقت شروع شدن کاوش و انجام دادن آزمایش های گوناگون برای افهمیدن اینکه چه کار های دیگری برای جذب کردن مخاطب مناسب تر است. ویدیو همچنان در بازاریابی بسیار مهم است و سال 2017 قطعا سال ویدیو است. پس شروع کنید به یادگرفتن این روش ها  تا مشتری ها و بینندگان بیشتری داشته باشید. از ویدیو ها هم در محتوی و هم در تبلیغاتتان استفاده کنید.

[download_url_post]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =