اهمیت محتوای ویدیویی و ویدیو مارکتینگ

گزارشات نشان می دهد که اهمیت محتوای ویدیویی در بازریابی به طور فزاینده ای در حال افزایش است

هلن لگات ( Helen Leggatt ) گفته است : امسال همه توجه ها به سمت محتوای بصری است و پژوهش ها نشان می دهد که سرمایه گذاری در بخش ویدیو از همیشه بیشتر شده است.

گزارشات َALF نشان می دهد که امسال فروشندگان، بیشتر از همیشه در بخش ویدیو سرمایه گذاری خواهند کرد. به طور کلی، در سال 2016، 60 درصد از فروشندگان به دنبال استفاده از ویدیو هستند، یعنی 20 درصد افزایش نسبت به سال پیش.

بر اساس گزارشات، « سال گذشته، ویدیو در رده ششم بهترین ابزار های بازاریابی قرار گرفت و تنها 40 درصد از فروشندگان در مجموعه فعالیت های بازاریابی خود از آن استفاده کردند. بیشتر فروشندگان ویدیو را در وبسایت های خود قرار می دهند، همچنین آن را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک می گذارند، و از آنجایی که YouTube دیگر تنها انتخاب برای به اشتراک گذاری محتوای ویدیویی نیست، این کار را با برنامه هایی مانند Periscope، Vine و Audio Buffer انجام می دهند.

در واقع، گزارشات نشان می دهد که در سال جاری بودجه بازاریابی رو به افزایش است و بیشتر فروشندگان تمایل دارند که در تکنولوژی ها و فناوری های جدید و متعدد سرمایه گذاری کنند. 88 درصد از فروشندگان تصمیم دارند که در سال 2016 میزان سرمایه گذاری خود را افزایش دهند و یا آن را ادامه دهند که برای مقایسه این رقم در سال گذشته 84 درصد بود. انتشارات، اینترنت و خرده فروشی ها بیشترین میزان سرمایه گذاری را به خود اختصاص داده اند.

70 درصد از فروشندگان در بخش مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) سرمایه گذاری می کنند، 68 درصد در سیستم مدیریت محتوا ( CMS ) سرمایه گذاری می کنند و 67 درصد در تجزیه و تحلیل اطلاعات که به منظور بهبود روابط با مشتری و افزایش تعداد آن ها انجام می شود سرمایه گذاری می کنند. با این حال، ایمیل هنوز هم یکی از راه های اصلی بازاریابی محسوب می شود و هنوز هم 75 درصد از فروشندگان از طریق ارسال ایمیل مستقیما بازاریابی می کنند. صرف نظر از وبسایت ها با ( 35 درصد ) بازدهی، ایمیل بیشترین بازدهی را دارد و 31 درصد از فروشندگان آن را قوی ترین شیوه بازاریابی می دانند.

[download_url_post]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =