تبلیغات سنتی

عمر تبلیغات سنتی به سر رسیده است

تبلیغات سنتی، چه در یوتیوب و یا تیوو، مرده بحساب می آیند. مشتریان، دیگر به چیزهایی که شبیه تبلیغات هستند، توجهی نمیکنند. بنابراین، تمرکزکردن در شبکه های اجتمائی مثل فیسبوک توویتر و یوتیوب برای اشتراک گذاشتن ویدیو، از اهمیت بخصوصی برخوردار است. فرض کنید که شما درحال تماشاکردن یک برنامه تلوزیونی در تیوو هستید و به هیچ یک از تبلیغات توجهی نمی کنید. اما در فیسبوک یا یوتیوب، شما مشتاقانه دنبال ویدیوهای تبلبغاتی ای هستید که برای شما لذت بخش هستند. سوال این است که چرا این قضیه اینقدر مهم است؟ ازآنجا که شما هرچه زودتر متوجه روند تاثیرگذار رسانه های اجتمایی شوید، زودتر به فرایند آن بر روی ویدیوی تبلیغاتی خود می شوید. با بوجود آوردن یک سینرژی بین فایل ویدیویی خود و بازاریابی اجتمایی، شما قادر به نمایش گذاشتن بهتر و آسانتر برند خود خواهید شد.

شرایط جذب بیشتر مشتری در شبکه های اجتمائی عبارت اند از:

۱-احساسات:

از مسایل مربوط به حقوق اجتماعی تا سیاست، رسانه های اجتماعی ، کلیپ های کوچک تبلیغاتی را بین این ژانرها به نمایش قرار می دهد؛ با این وجود، شما دوست ندارید که تبلیغاتتان بین محتوی بحث انگیز قرار داده شود. و اما دلیل اینکه رسانه های اجتمایی درباره ی افرادی که سقط جنین می کنند این است که آنان با این رسانه ها در ارتباط هستند. به علاوه هرچه بیشتر ویدیوتان را به احساسات و روش های بازاریابی آمیخته شود، مشتری بیشتری در شبکه های اجتماعی جذب خواهید کرد.

۲-ویدیو دارای محتوای کم:

با انجام دادن تحقیقاتی روی ۱۴۰نوع اخلاق متفاوت در اسنپ چت، مشاهده شد که ویدیوهایی با مدت زمان کوتاه، توجه افراد را خیلی کم جذب می کنند. اگر محتوای ویدیویی شما بیشتر از ۶سانیه که در نرم افزار وین باشد، گرچه دارای محتوای سرگرم کننده ای نیز باشد، توجه بیننده را نمیتوان بیشتر از حد معمول جذب کند. ویدیوهایی با محتوای کم، قبلا مردم را جذب می کردند ولی هم اکنون، برای جذب بیشتر مشتری، محتوای ویدیو باید نسبت به قدیم کمتر باشد. آنها شما را اصرار به ساختن ویدیو های طولانی هستید، فابل ویدیویی شما، با پرداختن هزینه برای ادیت کردن آن، به یک فایل عالی تبدیل می شود.

۳-موضوع های سرگرم کننده:

با درست کردن ویدیو هایی با موضوعات سرگرم کننده، بجای کارکردن برای بهبود برند، میتوانید مشتریتان را در شبکه های اجتمائی، بیشتر جذب کنید و وادار به لایک، کامنت و حتی به اشتراک گذاشتن ویدیوتان وادار کنید. اما دلیل اصلی این فرایند چیست؟ دلیل این فرایند این است که امروزه مشتریان نسبت به قبل، به ویدیوهای سرگرم کننده، بیشتر جذب خواهند شد و این عمل باعث مشهور شدن ویدیو و برندتان خواهد شد. همانگونه که بازاریابی ویدیو برای برندتان یک سکوی فوق العاده به حساب می اید، باید صدایتان را در حین ضبط ویدیو، برای مشتری نیز به اشتراک بگذارید. فراموش نکنید که یوتیوب دارای ۸۰۰ میلیون کاربر فعال است و می تواند مشتری را همانند فیسبوک و توییتر جذب کند. اگر ویدیو شما نسبت به رقیب هایتان دارای سینرژی بیشتری باشد، فروش آن نیز بیشتر خواهد شد.

[download_url_post]

6 دیدگاه برای “عمر تبلیغات سنتی به سر رسیده است

    • سید مجید موسوی گفته:

      لطفا برای اطلاع از دوره های آموزشی شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید.

    • موسوی سید مجید گفته:

      ضبط با پرده سبز، علاوه بر این که محدودیت های موجود (زمان، لوکیشن و…) را از میان بر می دارد، هزینه بسیار پایین تر و خروجی بالایی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =