در مقابل دوربین ترس را از خود دور کنید!

در مقابل دوربین ترس را از خود دور کنید!

سلام، در این مطلب آموزشی قصد داریم درباره ترسناک ترین بخش ویدیو صحبت کنیم. عوامل خیلی زیادی وجود دارند که باعث می شوند تا به راحتی نتوانید در مقابل دوربین ظاهر شوید و نقش خود در معرفی محصولات و بازاریابی ویدیویی را به خوبی انجام دهید.کاری که امروز قرار است انجام دهیم؛ از بین بردن این ترس و بررسی آن است.

به نظر شما بزرگترین ترس چه چیزی میتواند باشد؟ اگر بخواهیم کمی واقع بین باشیم، نباید فراموش کنیم که ویدیو یکی از شفاف ترین رسانه ها می باشد. شفاف بدین معنا که؛ هنگامی که شما با چهره خودتان مقابل دوربین ظاهر می شوید و با هزاران تن از ساکنان این کره خاکی صحبت می کنید؛ مشتریان، طرفداران و بینندگان به طور مستقیم شما را می بینند؛ این یک حقیقت است اما نباید از آن هراسان باشید.

چیزی بیش از 80 درصد از ارتباطات ما را، ارتباطات غیر کلامی تشکیل می دهند.

80 درصد!! به این رقم توجه کنید. در واقع این رقم بیانگر این مسئله است که میمیک صورت، حالات رفتاری، زبان بدن و حتی نحوه سخن گفتن نیز در کنار صحبت کردن میتواند نقش بسزایی داشته باشد.

در واقع تمامی این ها ابزار هایی هستند که به واسطه آنها می توانیم خودمان را بیان کنیم و مادامی که مخاطبان شما را تماشا می کنند، نسبت به تمامی این موارد واکنش نشان می دهند و همواره در مغزشان سعی دارند شما را ارزیابی کنند و مورد مقایسه قرار دهند و به نتایجی در ضمیر ناخودآگاه میرسند.

به عنوان مثال اگر ببینند که شما خمیده و ژولیده هستید؛ و یا در صحبت کردن و حالت رفتاری خود اعتماد به نفس کافی ندارید و مداوما در صدای شما لرزش احساس می شود، اعتمادشان به شما و کالایی که آن را ارائه می دهید از دست خواهند داد. جالب است بدانید حرکات ریزی همچون، چشمان نیز تاثیر زیادی در این قضیه دارد. پس با دانستن این موارد به این نتیجه می رسیم که داشتن ترس اصلا خوب نیست و باید آن را از بین ببرید.

تمام چیزی که در مقابل دوربین باید نگران آن باشید؛ انتقال درست پیام و پیشنهاد شما به مشتریان می باشد. اگر می دانید کالایی که در حال ارائه آن هستید باعث بهره مندی و مزایا در مشتریان می باشد، هیچ دلیلی برای ترس وجود نخواهد داشت.

اگر شما دانش، حکمت و تجارب خوبی دارید که می خواهید با دنیا به اشتراک بگذارید؛ به خودتان بگویید که شما باید حتما این اطلاعات را منتشر کنید. چرا که مسلما با این کار به عده ی زیادی کمک خواهید کرد. کافی است دلایل قانع کننده ای برای کاری که در حال انجامش هستید داشته باشید، تا بتوانید به خوبی از پس آن برآیید.

ارزش های کارتان را شناسایی کنید تا بتوانید با اعتماد به نفس بیشتری مقابل دوربین ظاهر شوید. با انجام این گام و داشتن هدف و دانستن ارزش کارتان در واقع مقدار زیادی از آن ترس را ذوب، و از خود دور کرده اید. اگر با اعتماد به نفس بیشتری صحبت کنید و درباره کاری که در حال انجام هستید، شور، اشتیاق و هدف داشته باشید، حتما از پس آن برخواهید آمد.

پس از شما خواهش می کنم که هرگز از ارزش کاری که در حال انجام آن هستید غافل نشوید تا با دانستن آن بتوانید با اعتماد به نفس بیشتری مقابل دوربین ظاهر شوید.

از همراهی شما عزیزان سپاسگذارم

سید مجید موسوی هستم از مدیر سایت زود ویدیو

[download_url_post]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =