ویدیو مارکتینگ

راز های ویدیو مارکتینگ (قسمت1از5)

راز های ویدیو مارکتینگ – راهکار های نفوذ در دل مشتریان! (قسمت اول)

سلام به همگی!

به اولین قسمت از راز و رمز های ویدیو مارکتینگ خوش آمدید. این را بدانید ویدیو ابزاری است که در اختیار شما قرار دارد و روش انجام آن –تصویر برداری، تدوین و ….- اصلا اهمیت چندانی ندارد؛ چیزی که از همه مهم تر است،‌راهکار و استراتژی شما برای استفاده از این ابزار کاربردی  است. در ساده ترین گفتار ویدیو راهی برای مخابره پیامتان به مخاطب هدف است و اگر می خواهید به طیف گسترده ای از مشتریان و همراهان تجاری دست پیدا کنید، باید حتما روش تجارت خودتان  رو به روز نگه دارید.

در این پست قصد داریم تا در 5 گام به راهکار هایی که به افزایش فعالیت اقتصادی منجر می شوند‍، نگاهی داشته باشیم.

                      1. با ویدیو مارکتینگ دیده شوید!

                        شما برای رشد تجارت حتما باید اعتماد به نفس داشته باشید و راهکار ها رو به خوبی بلد باشید. این کار موجب می شود که ویدیو های بیشتری بسازید و به مرور زمان کیفیت کار هایتان را افزایش دهید. اما برای انجام این کار باید در راه درست گام بردارید و به شکلی اصولی ویدیوی خودتان را بسازید. یکی از کاربرد های ویدیو مارکتینگ پیدا و دیده شدن شما و یا برند تجاریتان است؛ ابزاری که کمک می کند تا پیامتان را گسترش دهید و توسط آن مشتریان ، شما را به راحتی پیدا کنند.

                      1. از مخاطب خود درخواست کنید‍!

                        کاری کنید که مردم وادار به انجام اقدامی شوند. به طور مثال هنگامی که مشتریان ویدیو را تماشا می کنند میتوانید با درخواست عضویت، خرید، تماس با یک شماره خاص و یا درخواست مشاهده یک لینک خاص از آنها تقاضا کنید تا عملی را برای شما انجام دهند.

                        اولین ویدیو (درباره من) است. شما باید در ویدیوهایی که می سازید به بهترین شکل ممکن خودتان و یا کاری که در حال انجام آن هستید را معرفی کنید. بسیاری از افراد که برای اولین بار به وبسایت شما وارد میشوند، تمایل دارند تا با کلیک بر روی لینک درباره ما، با شما بیشتر آشنا شوند و به تاریخچه ای از روند کلی کسب و کار شما دسترسی پیدا کنند. زمانی که شما این بخش را درون ویدیو مارکتینگ خودتان جای می دهید، به یک فرصت ویژه برای تازه کردن تاریخچه خود دست پیدا میکنید و از طرفی هم بیننده را به شکلی موثر و فراگیرنده درگیر می کنید.

                      1. به کار بردن ویدیو در صفحات راهبردی

                        صفحات راهبردی اصطلاحی است برای آن دسته از صفحات که برای درگیر کردن مخاطب با موضوع مد نظر ما ساخته می شوند و در این صفحات است که شما از مخاطب در خواست های گوناگونی نظیر عضویت را طلب می کنید. در واقع این صفحات منجر به افزایش ورودی سایت شما و جذب مشتریان جدید میشود.

                        همواره این بخش را مدنظر قرار داده و سعی در گسترش آنها داشته باشید. این کار را با ساخت ویدیویی ساده درباره این که شما چه کسی هستید و مشتریانتان چه خدماتی را از شما دریافت خواهند کرد، آغاز نمایید.

                      1. ویدیوهای فروش، نقطه اوج شما!

                        مطمئن هستم که این ویدیویی است که همگی منتظرش بودید؛ چرا که تاثیر زیادی بر کسب و کار دارد.

                        بسیاری از مشتریان یک کالا و یا خدمات هنگام خرید و یا استفاده از آن با نگرانی و اضطراب سوالاتی را در ذهن خودشان می پرورانند.

                        اصلا نیازی به نگرانی نیست! اگر شما تمامی مراحل قبل را به درستی انجام دادید، دیگر نگران هیچ چیز نباشید. شما گام به گام مشتری را ترغیب نموده اید که با کالا و یا خدمات شما آشنا شوند، درباره شما بیشتر بدانند، با درخواست عضویت و مواردی که گفته شدآنها را با خود همراه کردید و این گام باعث میشود چنانچه گام های قبل را به درستی طی کرده باشید مشتری به خرید و یا استفاده رضایت دهد.

                      1. ویدیو مارکتینگ و تولید ویدیوهای آموزشی، گام نهایی!

                        به عنوان پنجمین گام، باید شما مجموعه ای از ویدیوهای آموزشی را تولید کنید. شاید بگویید یعنی چه؟

                        در روش سنتی شما باید برای ارائه ی کالا یا خدمات خود، برای هر نفر وقتی جداگانه رو صرف کنید، و از طرفی سود کمتری داشته باشید. درحالی که با بکارگیری روش های نوین ارائه میتوان بازدهی را به طور چشم گیری افزایش داد.

                        شما می توانید با جمع آوری این ویدیوها در قالب پکیج های مختلف آموزشی، آنها را در بازه های مختلف به اشتراک بگذارید و یا حتی برای آنها قیمت تعیین کنید. پس فرصت را از دست ندهید و از لحظات استفاده کنید.

                        اگر شما مشغول به ارائه ی محصولات دیجیتال هستید. این گزینه از ویدیو بشدت میتواند برای شما مطرح باشد، چرا که خیلی راحت و موثر میتوانید با افراد مختلف و مخاطبان خودتان ارتباط برقرار کنید.

                        در چهار قسمت آینده سعی خواهیم کرد تا تمام ابزار و راهکار های مفید و سودمند ویدیو مارکتینگ را به شما ارائه دهیم تا کسب و کاری موفق را تجربه کنید.

با سپاس از همراهی شما و آرزوی موفقیت

 

[download_url_post]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =