موفقیت در ویدیو مارکتینگ

راز های ویدیو مارکتینگ (قسمت3از5)

رازهای ویدیو مارکتینگ- انسان های موفق چه میکنند؟! (قسمت سوم)

سلام، به سومین قسمت از دوره آموزشی رازهای ویدیو مارکتینگ خوش آمدید!
این مجموعه از آموزش ها به این جهت طراحی شده اند تا شما بتونید ویدیوی های حرفه ای، راحت و موثری را برای دستیابی به نتایج بهتر در کسب و کارتان داشته باشید.
شما در چه وضعیتی قرار دارید؟
آیا استرس دارید یا کمی نگران هستید؟
آیا به دنبال راهی برای عملی کردن این کار هستید؟
اصلا جای نگرانی نیست، ما اینجا هستیم و قصد داریم تا انگیزه ی شما برای انجام این کار را افزایش دهیم و شما را برای به سر انجام رساندن این کار تشویق کنیم.

کمک به دیگران

تنها چیزی که از شما می خواهیم این است که تمامی بخش ها را به دقت مشاهده کنید و اگر نیاز می دانید از آنها یادداشت برداری کنید؛ پس از آن دست به کار شوید و در عمل توانایی و مهارت خود را اثبات کنید.

برایان تریسی میگوید: انسان های موفق همواره به دنبال فرصت هایی هستند که به بقیه کمک کنند و انسان های ناموفق فقط به فکر خودشان هستن.

این سخن برایان خیلی زیبا است، چرا که یک حد و مرز مشخصی بین انسان های موفق و ناموفق در زمینه اینترنت وجود دارد؛ انسان هایی که ناموفق هستند معمولا ویدیوهایی موفقی هم تولید نمی کنند و شما به راحتی میتوانید ترس، نابسامانی و عدم تسلط بر روی محتوایی که در حال ارئه هستند را به خوبی شاهد باشید.
آنها این گونه ویدیو ها را فورا تولید می کنند تا سریعا به منافع خودشان دست پیدا کنند و این مسئله منجر میشود که اصلا به مخاطبان احساس خوبی منتقل نشود.

80 درصد از تبلیغات دیداری هستند!

به یاد داشته باشید که چیزی حدود 80 درصد از تبلیغات دیداری هستند و تنها 20 درصد از اثر گذاری تبلیغات به صورت زبانی است، اگر شما به خوبی نگاهی به فعالیت شرکت ها و افراد موفق داشته باشید و ببینید که آنها برای اجرایی کردن کارهایشان و دستیابی به موفقیت از چه  ساختاری در ایمیل، ویدیو، سایت و یا هر عمل دیگری استفاده می کنند، متوجه خواهید شد که هرگز به طور مستقیم کالا و یا خدمات خودشان را به فروش نمی رسانند و مستقیما از شما درخواست خرید نمی کنند؛ بلکه بر زمینه هایی تمرکز می کنند که باعث رضایت بیشتر مشتریان میشود.  آنها با قدرت هر چه تمام تر مشتریان را با محصولات خودشان آشنا می کنند و پس از آن انگیزه ای مضاعف برای خرید را در وجودشان ایجاد می کنند.

رازهای ویدیو مارکتینگ و افراد موفق

برای این که میزان موفقیت یک فرد و یا مجموعه را بسنجید، کافی است به این که آنها تا چه میزان اطلاعات مفید و کاربردی را با مخاطبان خودشان درمیان میگذارند نگاهی داشته باشید. همواره رابطه ی مستقیمی بین در آمد و ارزشی که شما برای مخاطبان خودتان قائل میشوید وجود دارد.
حال میخواهیم به این موضوع بپردازیم که چرا با وجود این که افراد بسیاری به این راه وارد می شوند اما با خودشان کلنجار میروند و سرانجام با شکست مواجه می شوند.
به نظرتان این عامل چه چیزی میتواند باشد؟
آن چیزی نیست جز “زمان”- خیلی از افراد مادام میگویند که ما وقت کافی نداریم تا ویدیو بسازیم. اصلا نباید از ساخت ویدیو وحشت داشته باشید، چرا که با یک راهکار کارآمد و ذهنی منظم می تونید در کسری از زمان به بهترین نتایج در این حوزه دست پیدا کنید.
هر بار که شما می گویید من زمان ندارم، چیزی که شما میگویید در واقع نشات گرفته از عدم اولویت گذاری صحیح و مناسب در کارتان است.
کافی است نگاهی به امروز، دیروز و یا هفته گذشته خودتان داشته باشید، شما وقت کافی برای انجام چیزهایی که لازم بوده را داشتید اما شاید به درستی از آن استفاده نکرده باشید و تمام این ها همانطور که گفته شد از الویت گذاری نادرست شما سرچشمه گرفته است.

ارائه راهکار

حال به عنوان راهکار، اول از همه از شما می خواهیم تا با لیست کردن و دانستن  این که در مجموعه های ویدیویی خودتان چه پیامی را میخواهید منتقل کنید، تمام کار را در یک روز ضبط کنید، برای این کار لازم است تا کاملا تمرکز داشته باشید و هر چیزی که موجب حواس پرتی میشود را از محیط حذف کنید، انجام این کار به شدت سرعت کاری شما را افزایش می دهد و از سویی دیگر باعث میشود تا خلاقیت بیشتری هم داشته باشید و در نهایت خروجی کارتان بهتر و تاثیرگذار تر شود.
ممنون از این که با ما در مقاله رازهای ویدیو مارکتینگ همراه بودید.

[download_url_post]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =