راهکارهای ویدیو مارکتینگ برای ایرانی ها(قسمت دوم)

راهکارهای ویدیو مارکتینگ برای ایرانی ها(قسمت دوم)

چگونه یک فیلم اثر گذار درست کنیم؟

تصور کنید که می‌خواهید یک فیلم برای جذب مشتری‌ها و اعتماد سازی بسازید. در این پروسه باید نکات زیادی را رعایت کنید که راهکارهای اصولی را ما در اختیارتان می‌گذاریم:

عنوان

عنوان اولین چیزی است که در شبکه‌های اجتماعی به چشم کاربران برخورد می‌کند. بنابراین در نوشتن عنوان خلاقیت داشته باشید و واقع نگر باشید. قرار نیست کسی را فریب دهید تا روی لینک فیلم شما کلیک کند. کافیست بگویید که این فیلم در مورد چیست.

البته موتورهای جستجو نیز این روزها فیلم‌های داخل برخی شبکه‌های فیلم مثل یوتیوب و آپارات را ایندکس می‌کنند بنابراین حتما در بخش عنوان، از کلمات کلیدی موضوع فیلم استفاده کنید. این کلمات کلیدی، همان عبارت‌هایی هستند که کاربر آن‌ها را جستجو می‌کند تا به لینک فیلم شما دست پیدا کند.

بیوی فیلم را با دقت بنویسید:

در قسمت بیوی فیلم عموما تا ۱۶۰ کاراکتر به شما اجازه می‌دهند که راجع به فیلم بنویسید. این بخش را با جملات معنی دار و مرتبط با فیلم پر کنید. این جملات باید حاوی عبارت‌های کلیدی و لینک محصول در فروشگاه اینترنتی تان باشد.

ویدیو مارکتینگ

تگ گذاری

بخش مهم بعدی تگ‌هایی هستند که مرتبط با فیلم و موضوع آن هستند. این بخش را کاملا واقعی پر کنید.

چه نوع ویدیو‌هایی به فروش بیشتر منجر می‌شوند:

شما قرار است زمان صرف کنید و با هزینه کردن یک فیلم خوب ایجاد کنید بنابراین قرار نیست هر چیزی را منشتر کنید. باید به هدف خود که افزایش فروش و بازارسازی است فکر کنید. در هنگام ایجاد فیلم به نکته‌های زیر دقت داشته باشید:

خلاقیت داشته باشید

اگر می‌خواهید از خودتان فیلمی بگیرید که در حال معرفی یک محصول با جزییات آن هستید بهتر است همین حالا دوربین را خاموش کنید چرا که بیان ویژگی‌ها در متن هم امکان پذیر است. با صدای بلند می‌گوییم که لطفا خلاق باشید و سعی کنید کاری متفاوت کنید و یا به قولا طرحی نو در اندازید! ارزش یوتیوب و کانال‌های اشتراک گذاری فیلم به قدری زیاد است که می‌تواند جایگزین یک تلویزیون کابلی باشد، از این جهت که کاربران زیادی در آن حضور دارند. این کاربران به دنبال ۴ سبک فیلم هستند که از قضا در فروش نیز بسیار دخیل اند

فیلم با موضوعات آموزشی

گاهی وقتی می‌خواهید یک فیلم بسازید تا محصولات خودرا نمایش دهید، بیایید کاربرد محصول را در قالب یک فیلم نمایش دهید. فرض کنید که شما به فروش مهره‌های رنگی مشغولید و می‌خواهید آن‌ها را به فروش برسانید. کافیست بیایید یک کاردستی با این مهره‌ها درست کنید و روش درست کردن آن را آموزش دهید. به طور کلی هر آموزشی که پیرامون محصولات شما باشد می‌تواند یک هدف گیری موثر تلقی شود.

مصاحبه

مصاحبه نیز می‌تواند به اعتماد سازی کاربران کمک کند. ببینید چه کسانی از این محصولات استفاده می‌کنند و یا حتی از تاثیر گذاران صنعت خود فیلم‌هایی بگیرید یا تهیه کنید و در اختیار کاربران قرار دهید. تا کنون فیلم‌های زیادی از ادکلن‌ها و اکسسوری‌های هنرمندان پخش شده که این جنبه تبلیغاتی دارد.

مشکلات کاربران را حل کنید

بسیاری از کاربران از طریق فیلم به دنبال حل مشکلات خود هستند بنابراین اگر محصولات شما مشکلی را حل می‌کنند از طریق فیلم، آن را به اطلاع دیگران برسانید.

مقایسه محصولات

بسیاری از افراد هنگام خرید تردید دارند بهتر است که با ایجاد فیلم‌های مقایسه محصولات آن‌ها را از تردید‌ها خارج کنید بدین طریق کافیست یک فیلم کوتاه ۳۰ دقیقه‌ای بسازید. البته فیلم‌هایی که در یوتیوب بیشتر مشاهده شده اند غالبا از ۳ دقیقه تجاوز نمی‌کنند اما سبک فیلم‌ها با هم فرق دارند.

به هر حال فیلم‌ها کمک شایانی می‌کنند تا شما بتوانید به مشتریان خود خدمات ارزشمند دهید که اصول بازاریابی و بازار سازی و جلب اعتماد همین نکته است که بارها اشاره کرده‌ایم که برای کاربران مفید باشید.

[download_url_post]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =