16 نوع ویدیو

سبک های ویدیو برای رونق کسب و کار(بخش دوم)

در قسمت قبل به بررسی 8 مورد از انواع ویدیو که انتخاب درست آنها به رونق کسب و کار شما کمک می کند اشاره کردیم. در این قسمت قصد داریم تا به بررسی سایر سبک های ویدیو که در این زمینه وجود دارند بپردازیم، پس با ما همراه باشید.

9-فیلم های فروش تبلیغاتی

می توان گفت که هر تمامی ویدیو ها، ویدیویِ فروش به شمار می آیند، اما در اینجا  به صفحه های فروش تبلیغاتی اشاره می کنم، جایی که در آن چیزی جز یک ویدیو و گزینه ی خرید وجود ندارد. غالبا این ویدیو ها چیزی بیشتراز یک متن و یا پاورپوینت همراه با صدا نیستند.

10-سبک پیش نمایش

سبک پیش نمایش مربوط به ویدیو های فروش تبلیغاتی است با این تفاوت که معمولاً قبل از ویدیوی فروش در یک توالی به صورت 3 تا 4 فیلم می آیند .اغلب برای عرضه ی کالا و تبلیغات گسترده از آن استفاده می شود. این حالت معمولا فیلم های آموزشی است که بسیار پر محتوا هستند. با این ایده می توان ارزش و اعتبار کالا را تا زمان عرضه ی نهایی بالا برد.

فیلم های پیش نمایش شامل سه تا چهار محتوای ویدیویی تا قبل از ویدیوی پیشنهاد فروش نهایی هستند.

11- سبک مشتری محور

ویدیوهای مشتری محور قدرت مند هستند، و از طرفی ابزاری مناسب برای فراهم آوردن ثبات  اجتماعی است. این سبک  برای تبلیغ یک محصول و یا یک سرویس خاص در وبسایت شخصی و صفحه های فروش استفاده می شود. معمولا، سعی می کنم گوشی یا دوربینم را به جلسات و مناسبت ها می برم و درحالی که باهمکاران و مشتریانم از طریق اینترنت ارتباط دارم به سرعت یک ویدیو که جنبه ی مشتری محور دارد را می سازم.

12-ویدیوی محصولات

ویدیو های اطلاعات محصول، سبکی از ویدیو هستند که برای فروش یک محصول فیزیکی  و یا دیجیتالی آماده شده اند و محتوای ساده ای را در بر می گیرند. وبینار(سمینار به صورت اینترنتی و آنلاین) و ویدیو های آموزشی که بتوان در دی وی دی فروخت در این دسته قرار می گیرند.

13-ویدیو آموزشی/وبینار

یکی دیگر از سبک های ویدیویی که به فراموشی سپرده شده است را  وبینار های ضبط شده تشکیل می دهند. با فرض این که شما وبینار خود را با استفاده از کمتازیا،GoToWebinarوInstant Teleseminar ضبط کرده اید.

شما میتوانید از از وبینار ضبط شده خود برای فروش یا عرضه ی رایگان استفاده کنید یا آن را در وبسایت شخصی خود و یا در یوتیوب (اکثر محدودیت های طول فیلم در یوتیوب برداشته شده و شما میتوانید فیلم های طولانی تری  را در آن آپلود کنید)

14-ویدیو های انیمیشنی(کارتونی)

انیمیشن ها و جلوه های گرافیکی برای بیشتر مردم در دسترس نیست، اما سایت های ساخت ویدیو مانند XtraNormal.com وGoAninate.com امکانات جدیدی برای ساخت انیمیشن فراهم کرده اند. اگر شما در فکر مهارت بیشتر یعنی جلوه های ویژه ی گرافیکی هستید نیاز به تفکر در مورد apple motionیاAdobe after effect دارید، ممکن است بخواهید آن را کنار بگذارید. ساخت انیمیشن توسط GoAnimate.com را امتحان کنید.

15-سبک تیزر های کسب و کار

من از دورانی که در صنعت سرگرمی فعالیت داشتم، عبارت تیزر را آموختم. مکانی که باید نمایش های فروش بالا را با سر وصدا و جلوه های ویژه میفروختیم .شما می توانید تیزر خود را در یکی از سایت های مونتاژ عکس بسازید و یا آن را برون سپاری کنید.حالت سخنرانی رو به روی دوربین ودمو در این مقوله جای می گیرند.

16- سبک ایمیل تصویری

به جرات می توان گفت که سبک ایمیل تصویری یکی از ساده ترین راه های ساخت ویدیو و صرفه جویی در زمان است، ایمیل تصویری یک راه عالی برای اتصال و تعامل با مشتریان و همکاران است و به طرز فوق العاده ساده ای با استفاده از دوربین(وب کم)و سایت های رایگانی مانند MailVu.com,Eyejot.comمی توانید از آن بهره بگیرید و ایمیل تصویری بفرستید. فقط کلیک کنید،ضبط کنید و بفرستید! ایمیل تصویری راه بسیار عالی و قدرتمندی است که باعث می شود دربرابر سیل عظیم ایمیل های سنتی ایستادگی کنید و از هدفتان فاصله نگیرید.

با این همه گوناگونی انتخاب، شما می توانید هزاران ویدیو بسازید در حالی که ایده های بسیار زیادی برای عملی شدن وجود دارد. کدام سبک  بیشتر شما را جذب می کند؟ کدام یک را برای ویدیو بعدی خود انتخاب می کنید؟ لطفا آن را  با ما در میان بگذارید.

[download_url_post]

1 دیدگاه برای “سبک های ویدیو برای رونق کسب و کار(بخش دوم)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 8 =