قدرتتان را دست کم نگیرید!

قدرتتان را دست کم نگیرید!

من چه کسی هستم که بتوانم چیزی را به فروش برسانم؟!

چرا شما همواره به دنبال کسب اجازه برای انجام دادن کار هستید؟ این نکته را بدانید که اینترنت هیچ گاه برای شما سرعتش را کاهش نمی دهد و با سرعت به روند خود ادامه می دهد. پس چرا شما متخصص نشوید؟

متخصص بودن صرفا و همواره بدین معنا نیست که هر چیزی را بدانید و در هر کاری سررشته داشته باشید. متخصص بودن به معنای داشتن مدرک و مدارج دانشگاهی نمی باشد و به داشتن کتاب پرفروش نیز منحصر نمی شود!

متخصص بودن به این معناست که این توانایی را داشته باشید تا در فرد دیگری تغییر بوجود آورید و پیشرفت را در آن فرد شاهد باشید.

به طور مثال اگر می توانید به افراد مختلف کمک کنید که در مدتی معین وزن کم کنند و یا مهارتی خاص در حوزه کامپیوتر را به آنان آموزش دهید، میتوانید موثر باشید و حتی برای انجام آن کار نیز می توانید وجهی را دریافت کنید.

اصلا مهم نیست که چه عقیده ای درباره خود دارید، جالب است بدانید که افراد بسیار زیادی وجود دارند که خود را می کشند تا بتوانند به سطح مهارتی شما برسند، خود را می کشند تا چیزهایی که شما می دانید را کسب کنند.

ترس از این که شما به اندازه کافی مهارت ندارید  و در جایگاه خوبی نیستید، باعث می شود تا مشتریان خود را از دست بدهید.

شما باید بر روی نکات خوبی که دارید و میتوانید آن را انجام دهید تمزکز کنید.  کافی است خود را در موقعیت قرار دهید و از 2 کلمه جادویی “من میتوانم” استفاده کنید.

[download_url_post]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − هشت =