[av_one_full first] [av_heading heading=’قوانین و مقررات سایت زود ویدیو’ tag=’h3′ style=” size=” subheading_active=” subheading_size=’15’ padding=’10’ color=’meta-heading’ custom_font=”][/av_heading] [av_textblock size=” font_color=” color=”]

کلیه کاربرانی که قصد سفارش ویدیو و یا همکاری با سایت زود ویدیو را دارند ، باید تمامی مفاد این توافق‌نامه را کامل مطالعه و سپس اقدام به عضویت و سفارش از سایت کنند.

عضویت در سایت و یا سفارش و درخواست ویدیو از آن به منزله مطالعه و قبول شرایط سفارش و عضویت و قوانین و مقررات مربوطه است.

در زود ویدیو شما نه تنها قادر خواهید بود ویدیوهایتان را خود سفارش دهید و تولید محتوای آن را در اختیار داشته باشید بلکه می توانید در قسمت ویدیو مارکتینگ به نکته ها و درس های مهم در این حوزه بپردازید و به دانش بازاریابی ویدیویی خود بیافزاید. ضمناً با تشکیل یک شبکه اجتماعی برای کسب و کار خود از این پس می توانید محتوای ویدیویی آن را با دیگر کاربران به صورت اختصاصی به اشتراک قرار دهید. آنچه مسلم است موفقیت این سایت نیز با همراهی شما عزیزان میسر خواهد بود لذا از شما عزیزان خواهشمندیم ضمن توجه به توصیه های مسئولین سایت نسبت به رعایت مقررات مربوطه توجه کافی را داشته باشید. برخی از نکات قابل توجه عبارتند از:

          • سایت زود ویدیو نیز مشمول قوانین جاری کشور می باشد لذا از کاربران گرامی خواهشمندیم تا نسبت به رعایت قوانین مذکور اقدام نمایند در غیر این صورت مسئولیتهای مربوطه مستقیماً متوجه ایشان خواهد بود.
          • رعایت شئونات اسلامی _ اخلاقی و ملی در سفارشات شما برای ساخت ویدیوهای سفارش داده شده از اهمیت خاصی برخوردار است و عدم توجه به آن موجب لغو سفارش و بازگشت وجه پیش پرداخت خواهد شد.
          • درخواست هایی که مغایر با قوانین و مقررات جاری کشور و مصداق توهین به نظام، شخصیت های مذهبی، کشوری و لشگری می باشد ممنوع است.با توجه به کنترل کلیه سفارشات، چنانچه طراح گرافیستی به تهیه و ساخت ویدیوهایی پرداخته باشد و ویدیو شامل موارد فوق باشد،از ادامه همکاری با طراح گرافیست در سایت معذوریم و از سایت حذف خواهد شد.
          • مهم : پس از انتخاب زودیو و واریز پیش پرداخت، چنانچه زودیو مربوطه بنا به هر دلیل نیاز به تغییر در تصمیم شما دارد و باید عوض گردد و تمایل به سفارش زودیوی دیگری دارید، مبلغ پیش پرداخت به هیچ عنوان باز گردانده نخواهد شد و روال درخواست جدید شما به صورت معمول انجام خواهد گرفت. خواهشمند است در انتخاب زودیو ، دقت فرمایید و بعد از اطمینان کامل و ارسال فایل ویدیو زیپ به بخش پشتیبانی و دریافت کد تایید آن از طرف تیم فنی زود ویدیو به سفارش زودیو و واریز وجه مبلغ پیش پرداخت جهت سفارش درخواست خود اقدام نمایید.
[/av_textblock] [/av_one_full]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 18 =