معجزه ای به نام ویدیو مارکتینگ

آیا به عرصه ­ی افرادی که از ویدیو مارکتینگ استفاده می­ کنند پیوسته­ اید و یا همچمنان از انتقال متن برای تبلیغات خود استفاده می­ کنید؟ اگر چندی است که موفق شده­ اید تجارت شخصی خود را مدیریت کنید و یا سال­ هاست که تجارت خود را بدون هیچ گونه تغییر چشمگیری به صورت یکنواخت ادامه می­ دهید، نتایج تحقیقات گسترده نشان می­ دهد که استفاده از ویدیو مارکتینگ تاثیر بسیار بسزایی در روند رو به رشد فعالیت­های تجاری شما خواهد داشت. در این بخش به عدد بسیار قابل توجهی اشاره می ­شود که انگیزه­ ی لازم را به هر فردی در راستای استفاده از این تکنولوژی نه چندان نو پا می­دهد:۱٫۸ میلیون کلمهبر اساس تحقیقات این عدد برابر با ۱ دقیقه ویدیو است. آیا انرژی و زمان لازم برای نوشتن ۱٫۸ میلیون کلمه را دارید؟ این عدد برابر با ۳۶۰۰ صفحه وب سایت در دنیای اینترنت است. اگر شما به طور متوسط بتوانید در هر یک ساعت، ۱ صفحه وب را آماده نمایید، به زمانی حدود ۱۵۰ روز برای نوشتن محتوایی نیار دارید که برابر با ۱ دقیقه ویدیو خواهد بود.اگر از این زاویه به بررسی محتوای نوشتاری بپردازید، شما نیز اذعان خواهید نمود که استفاده از ویدیو بهترین روش کاربردی برای صرفه جویی در زمان و انرژی شما خواهد بود. آیا هنوز کاملاً متقاعد نشده­ اید؟ در این بخش ۱۵ مورد از مهمترین ویدیو مارکتینگ­ ها را که انگیزه کافی به شما خواهند داد بررسی خواهیم نمود.بازار ویدیو آنلاین چگونه است؟۴۵٫۴%بر اساس تحقیقات comScore این درصد برابر است تعداد کاربران اینترنت که در طول یک ماه حداقل یک ویدیو را به صورت آنلاین مشاهده می­ کنند. به متوسط هر کاربر در طول یک ماه تعداد ۳۲٫۲ ویدیو مشاهده می­ کند که این آمار سبب افزایش شانس مشاهده شدن ویدیو شما می­شود. اما بررسی این موضوع که این ارقام در دنیای واقعی چگونه هستند بسیار جالب هستند:۱۰۰ میلیوناین رقم نمایانگر تعداد کاربرانی است که در یک روز به طور حتم ویدیو آنلاین مشاهده می­کنند. مسلما تعداد بسیاری از این افراد به دنبال تماشای ویدیویی برای گذران وقت می­باشند اما در میان آنها تعداد مشخصی نیز به دنبال مطلب مشخصی برای دستیابی به اطلاعات بیشتر و استفاده از قدرت ویدیو برای امور خود می­باشند و البته تمامی این افراد در واقع به دنبال خرید سرویس و یا محصولی نیز می­باشند.۹۰%این رقم تعداد خریدارانی است که استفاده از ویدیو را برای خرید آنلاین خود بسیار موثر دانسته و نقش آن را بسیار مهم می­ دانند. فروشندگانی که از ابزار ویدیو برای فروش محصولات خود استفاده می­ کنند اظهار داشته­ اند که محصولاتی که همراه با ویدیو به عرصه وب وارد شده­اند بسیار پرفروش تر از محصولات دیگر می­باشند.۷۵%عدد بالا درصد مدیرانی است که حداقل یک ویدیو مرتبط به کار خود را در سایت­ های تجاری در طول هفته مشاهده می­ نمایند. این آمار به صورت زیر تقسیم بندی می­شود:
  • ۵۰ درصد از افراد ویدیوهای یوتیوب را مورد بررسی قرار می­دهند.
  • ۶۵ درصد وب سایت رسمی محصول را پس از مشاهده ویدیو مورد بررسی قرار می­دهند.
۱۶ دقیقه و ۴۹ ثانیهاین میزان نشان دهنده­ ی زمانی است که هر کاربر به طور متوسط به تماشای تبلیغات ویدیو می­ پردازد.نکته کلیدی: اگر شما در حال حاضر از ویدیو مارکتینگ استفاده نمی ­کنید؛ فرصت بسیار بزرگی را در تجارت خود از دست می ­دهید. این عدد تنها نمایش دهنده افرادی که ویدیوی شما را مشاهده می­ کنند نمی باشد، بلکه می ­تواند دلیل مشاهده شدن ویدیوی شما نیز باشد. زمانی که یک ویدیو را بر روی یک وب سایت تجاری قرار می دهید، فرصت آن را می­ یابید که با مدیرانی که به دنبال سرویس خاصی می­ باشند ارتباط برقرار نمایید. ویدیوی مارکتینگ شما بهترین ابزار شما برای جهشی گسترده در دنیای تجارت خواهد بود.نتیجه استفاده از آنلاین ویدیو مارکتینگ چیست؟نتایج ۸ ویدیو مارکتینگ برتر۸۰%بر اساس تحقیقات انجام شده، این درصد تعداد کاربران اینترنتی را نمایش می ­دهد که مشاهده یک ویدیو مناسب را در طول ۳۰ روز اخیر همواره به یاد دارند. این درصد با جزئیات زیر بهتر شده و از میان ۸۰ درصد ذکر شده، ۴۶% از افراد فعالیت مشخصی را به قرار زیر نشان خواهند داد:
  • ۲۶ درصد از افراد به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد موضوع ویدیو می­ باشند.
  • ۲۲ درصد از افراد آدرس وب سایتی که در انتها ذکر شده است، مشاهده کرده ­اند.
  • ۱۵ درصد از این افراد شرکتی که در ویدیو از آن یاد شده است را مورد بررسی قرار داده ­اند.
  • ۱۲ درصد از این افراد محصولی که در این ویدیو ارائه شده است، خریداری نموده ­اند.
۶۴%این درصد نمایانگر میزان احتمال خرید بیشتر محصول پس از مشاهده ویدیو می­ باشد. علاوه بر این، افرادی که ویدیویی را در صفحه ­ای مشاهده می­ کنند به میزان ۲ دقیقه بیشتر در صفحه حضور خواهند داشت.استفاده از ویدیو مارکتینگ تنها برای خرده فروشان نمی­ باشد.۴۰۳%گروه املاک و مستغلات در استرالیا اعلام کرده است که فروش محصولاتی که در ویدیو اعلام شده ­اند ۴۰۳ درصد بیش از اموال دیگر متقاضی داشته ­اند. به عبارت دیگر این اموال حدود ۴ برابر متقاضی بیشتری را همراه داشته اند.۵۹%این عدد نمایانگر درصدی از مدیران رده بالا می ­باشد که مشاهده ویدیو را به خواندن متن ترجیح می­ دهند. حدود ۶۵ درصد از افرادی که یک ویدیو را مشاهده می­ کنند به طور مستقیم به صفحه فروشنده رجوع می ­کنند. ۵۰ درصد به دنبال اطلاعات بیشتر بوده و ۴۵ درصد نیز به صورت مستقیم با فروشنده ارتباط برقرار کرده ­اند. حدود ۵۰ درصد از این افراد به دنبال خرید سرویس برای تجارت خود بوده ­اند.مشاهده ویدیو فقط به صورت آنلاین نمی­ باشد.در سال ۲۰۱۲ بر طبق آمار موسسات تبلیغات ایمیلی، استفاده از ایمیل در بخش معرفی ایمیل امکان کلیک بر روی تبلیغ را به میزان ۹ درصد افزایش می­دهد. این آمار حدوداً معادل است با دو برابر شدن احتمال مراجعه به سایت شما زمانی که از ویدیو استفاده می­ کنید.۲۰۰%بر طبق تحقیقات تجاری انجام شده در سال ۲۰۱۰، استفاده از ویدیو تاثیر بسیار بهتری از آنچه تا کنون ذکر شد، داشته است. زمانی که فروشندگان در ایمیل­ های تبلیغاتی خود از ویدیوهای مارکتینگ و یا در جای دیگر از توضیح دهندگان ویدیویی استفاده می­ کنند؛ نرخ کلیک به میزان ۲۰۰ تا ۳۰۰ درصد افزایش می­ یابد.۷۵%آیا آمار مشترکین ایمیل شما به شدت در حال کاهش است؟ یکی از ارائه­ دهندگان ایمیل مارکتینگ بر اساس تحقیقات انجام شده اعلام کرده است که استفاده از ویدیو در ایمیل­های تبلیغاتی به میزان ۷۵ درصد از خروج مشترکین جلوگیری می­ نماید. نگهداری این میزان افراد در یک سرویس به مانند برقراری هزار ارتباط جدید می­ باشد.۵۱%یکی از فروشندگان آنلاین افزایش ۵۱ درصدی را در تعداد مشترکین خود در زمان استفاده از ویدیو در ایمیل مارکتینگ اعلام نموده است.نکته کلیدی: ویدیو مارکتینگ سبب افزایش میزان فروش شما می­ شود. اگر از ویدیو مارکتینگ استفاده نمی­ کنید، مشتریان بسیاری را در مقایسه با افرادی که این کار را انجام می­دهند از دست خواهید داد. فعالیت­های تجاری که از ویدیو مارکتینگ به عنوان استراتژی جذب مشتری خود استفاده می­ کنند، نرخ بسیار بالایی را در موفقیت خود و نرخ کلیک­ های ورود به سایت خواهند داشت.
[download_url_post]

4 دیدگاه برای “معجزه ای به نام ویدیو مارکتینگ

  1. ناشناس گفته:

    سلام من هندبریک دانلود کردم از اموزشای اینترنت هم استفاده کردم ولی هر ویدئویی با هر حجمی بالا ذخیره میکنه اصلا حجمو کم نمیکنه ورژن 1.0.7 هم دانلود کردم لطفا کمک کنید.

    • مهدی بیرجندی گفته:

      این مسئله ارتباطی مستقیم به تنظیماتی دارد که شما در ویدیو های خودتان لحاظ می‌کنید.

  2. ناشناس گفته:

    من برای دانلود شبانه نیاز به لینک مستقیم یوتیوب، فیسبوک دارم نرم افزار وندرشیر یوتیوب دان کردم ولی لینک مستقیم نمیده اون تلگرام هم لینک باید تو مرورگر کپی کنی صبر کنی تا دانلود منیجر ظاهر بشه خودش لینک نمیده. این مشکلو برای دانلود نرم افزارها هم دارم بعضی نرم افزارا که نوشته لینک مستقیم روشون باید کلیک صبر کنی.
    بگید چیکار کنم؟

    شما در زمینه افترافکت هم تخصص دارید؟

    • مهدی بیرجندی گفته:

      الگوریتم آنها به طور مداوم در حال تغییر است و بایستی در این زمینه بروز باشید. با اضافه کردن pp بعد از عبارت youtube در لینک آن میتوانید کیفیت مورد نظر خودتان را انتخاب و ویدیو را دانلود بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =