نگاهی برقدرت ویدیو مارکتینگ درمیان آمارها

نگاهی برقدرت ویدیو مارکتینگ درمیان آمارها

ویدیو مارکتینگ به یک ابزار بسیار جذاب در مارکتینگ اینترنتی تبدیل شده است. توصیه می کنم قبل از انتخاب شیوه های بازاریابی آنلاین، مروری بر آمار تاثیرگذاری ویدیو مارکتینگ داشته باشید. در اینجا اطلاعاتی درباره تاثیر ویدیو مارکتینگ مطابق تحقیقات تحلیلی سال ۲۰۱۲ در اختیارتان قرار می دهم.

هزینه ای که در سال ۲۰۱۲ صرف ویدیو مارکتینگ آنلاین شده از مرز ۳ میلیارد دلار گذشته است. آمارها نشان می دهند ویدیو مارکتینگ رشد بالاتری نسبت به سایر روش های تبلیغات اینترنتی داشته است. تعداد بینندگان ویدیوی آنلاین تقریبا به ۱۹۳ میلیون بیننده در سال ۲۰۱۲ رسیده است. با توجه به اعداد و ارقامی که Online Publisher Association در رابطه با تاثیر ویدیو مارکتینگ منتشر کرده است ۸۰ درصد از افرادی که یک ویدیوی تبلیغاتی را مشاهده کرده اند، طی یکماه آینده دوباره به مشاهده آن پرداخته اند و حتی آمار جالب تری نیز در این باره وجود دارد: ۲۶ درصد به دنبال کسب اطلاعات بیشتر می روند، ۲۲ درصد از وب سایتی که در ویدیو آمده بازدید می کنند، ۱۵ درصد از شرکتی که در ویدیو اشاره شده دیدن می کنند، و ۱۲ درصد محصول معرفی شده در ویدیو را می خرند.

5 دقیقه

برخلاف کاربران کامپیوتر، کاربران گوشی های موبایل صبر بیشتری در تماشای ویدیو دارند. کاربران آیفون ۲.۴ دقیقه، اندروید ۳ دقیقه، و آیپاد نزدیک به ۵ دقیقه به تماشای ویدیوها ادامه می دهند.*

15 ثانیه

طبق مطالعات گروه Jun در سال ۲۰۱۱ ویدیوهایی که کمتر از ۱۵ ثانیه باشند ۳۷% بیشتر از ویدیوهایی به اشتراک گذاشته می شوند که بین ۳۰ ثانیه تا ۶۰ ثانیه اند.

1.8 میلیون واژه

طبق تحقیقات دکتر جیمز مک کویوی این عدد معادل ارزش هر یک دقیقه ویدیو است! آیا انرژی و توان نوشتن ۱.۸ میلیون واژه را دارید؟ این عدد چیزی معادل ۳۶۰۰ صفحه وب است! اگر قادر باشید هر صفحه وب را در یک ساعت بنویسید، حدود ۱۵۰ روز طول می کشد تا به تاثیرگذاری ۱ دقیقه ویدیو برسید.

100 میلیون

روزانه این تعداد ویدیو در فضای وب دیده می شود. بسیاری از این ها ویدیوهای فراگیری هستند که هر روز جزو پربازدیدها قرار می گیرند، مانند فیلم یک گربه یا کودک بانمک! تعداد بسیار زیادی هم هستند که به دنبال ویدیوهای آموزش انواع مهارت ها هستند و بسیاری دیگر نیز به دنبال خرید یک محصول یا سرویس به تماشای ویدیوهای تشریحی می نشینند.

%403

طبق گزارش یک گروه مشاور املاک استرالیایی، مشاورین املاکی که در وب سایت خود ویدیو قرار می دهند ۴۰۳ درصد بیشتر از بقیه بنگاه های املاک مشتری جذب می کنند.

%51

طبق آمار مراکز معتبر تحقیقاتی در زمینه بازاریابی اینترنتی، ۵۱ درصد مشترکین ویدیوهای آنلاین تبدیل به مشتری شده اند. همچنین ویدیوی آنلاین موجب ۷۶ درصد تمایل به خرید در تماشاگران می شود.

%75

طبق تحقیقات شرکت Eloqua تبلیغات از طریق ویدیوی آنلاین تعداد لغو اشتراک ها را از جانب مخاطبان ۷۵ درصد کاهش می دهد و این نشاندهنده محبوبیت ویدیوهای آنلاین است.

%80

با توجه به آمار ارائه شده از سوی مجمع ناشران آنلاین، این میزان کاربران اینترنتی است که در طی ۳۰ روز به سایتی که در آن ویدیو تماشا کرده اند بازگشته اند. این آمار فوق العاده ای است!

* %۳۳ از کاربران کامپیوتر در سی ثانیه نخست، ۴۵% در یک دقیقه نخست، و ۶۰% در دو دقیقه نخست پنجره نمایش ویدیو را می بندند! البته حتی خود این آمار نشاندهنده علاقه زیاد کابران کامپیوتر به دیدن ویدیوی آنلاین است، هرچند با صبر و حوصله کمتر نسبت به کاربران موبایل.

ویدیو مارکتینگ و ساخت ویدیوهای تبلیغاتی، بهترین راه برای صرفه جویی در انرژی و سرمایه بازاریابی است. نظر شما درباره این آمار چیست؟ فکر می کنید در سال های آینده این آمار چه تفاوت هایی خواهد کرد؟

[download_url_post]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 13 =