ویدیوهای تعاملی: روش جدید جذب مخاطب

ویدیوهای تعاملی: روش جدید جذب مخاطب

آگهی های رتبه بندی شده آنلاین به کاربران اجازه می دهند تا با کلیک کردن بر روی یک آگهی تبلیغاتی ویدیویی به اطلاعات بیشتر درباره برند دسترسی یابند. این مزیت امکان ساخت یک ویدیوی تعاملی تر برای مصرف کندگان را به وجود می آورد. حالا، این فرمت های ویدیویی به فیسبوک و اینستاگرام می آیند.
شرکت “Innovid”، متخصص در زمینه برگزاری کمپین برای رسانه هایی نظیر CBS، MSN، Crackle، Hulu و Roku یک برنامه بتا برای رقابتی کردن آگهی های تبلیغاتی ویدیویی خود با پست های موجود در شبکه های اجتماعی را راه اندازی می کند. مایکروسافت، شرکت تولید کننده محصولات غذایی “Mondelez” و Target از جمله تبلیغ کنندگان Innovid هستند.
برند انگلیسی تولید کننده چای و قهوه به اسم “Taylors of Harrogate” نیز دسامبر گذشته یک کمپین را برای امتحان این فناوری راه انداخت.یک ویدیوی ۳۰ ثانیه ای دکمه ای در گوشه نمایشگر را نشان می دهد. با حرکت بر روی آن، کاربران امکان امتحان قهوه ها برای کشف طعم قهوه عالی مورد نظر خود، خریداری محصولات از خرده فروشانی نظیر Sainsbury’s و Asda و در ادامه ثبت نام برای دریافت ایمیل را می یابند.
فرمت جدید ۳۵ درصد نرخ مشارکت، ۴۴۰۰ لایک، بیش از ۲۵۰ اظهار نظر و ۴۰۰ بار به اشتراک گذاری را تجربه کرد.
به گفته تال چالوزین، یکی از موسسان و مدیر ارشد فناوری Innovid، این اولین گام در زمینه تبدیل بازدید کنندگان شبکه های اجتماعی به شرکت کنندگان فعال به شمار می رود. فیسبوک یک سنگ زیر پای طبیعی برای این شرکت است زیرا آن ها با ایجاد یک پلتفرم تبلیغاتی پیچیده با قابلیت بازسازی مداوم خود یک کار عجیب و شگفت انگیز را انجام داده اند. این شرکت اخیرا به جستجو میان دیگر پلتفرم های اجتماعی برای مشاهده امکان ادغام احتمالی و عالی تجارب ویدیویی تعاملی با هم پرداخته است.
در خصوص موبایل، کلیک کردن بر روی یک ویدیو کاربران را به صفحه اصلی سایت و جستجو در آن راهنمایی می کند اما با توجه به تغییرات فیسبوک و اینستاگرام و گرایش آن ها به سوی الگوریتم های ویدیو محور، بازاریابان احتمالا باید برای متمایز کردن پست ها مبلغ کمی را بپردازند.ادغام فروشنده فناوری با فیسبوک و اینستاگرام دو ماه پس از انجام معامله برای سنجش کمپین های تبلیغاتی با استفاده از نرم افزار ارسال عکس Snapchat انجام می شود.

[download_url_post]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 14 =