تبلیغات ویدیویی

ویدیو مارکتینگ، معجزه ای در کسب و کار شما

تبلیغات ویدیویی ، معجزه ای در کسب و کار شما!

تبلیغات ویدیویی در دنیای امروز کسب و کارها، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

ما در اقیانوس پهناور رسانه شناور هستیم، اقیانوسی که در آن هرکسی تلاش می کند تا نقشی را ایفا کند. ما چگونه می توانیم در این صحنه عظیم نقش داشته باشیم و داستان خودمان را روایت کنیم؟ یکی از بهترین روش ها برای این کار تبلیغات ویدیویی است.

هم اکنون یکی از بهترین زمان ها برای تبلیغات است، چرا که ما بخش زیادی از زمان خود را با رسانه های گوناگون میگذاریم. ویدیو یکی از بهترین انواع رسانه ها است؛ چرا که با صدا و تصویر می توانیم مخاطبان را در گیر کنیم، زمانی که شما با افتخار از محصول و دستاورد های خودتان مقابل دوربین سخن می گویید، خیلی متفاوت از صحبت کردن راجب آن در روزنامه ها و سایر رسانه ها عمل کرده اید و شاهد تاثیر گذاری بیشتری در ذهن و روح مخاطب خواهید بود.

روش استفاده از تبلیغات ویدیویی

در این روش از تبلیغات شما می توانید تنها در عرض چند ثانیه به واسطه یک داستان روایت شوید و ماندگاری بیشتری در ذهن مخاطبان خود داشته باشید، به طوری که شاید نتوان چنین اتصال و حلقه ارتباطی را به تنهایی در روزنامه ها و سایر رسانه مکتوب جست.

از طرفی دیگر با استفاده از ویدیو میتوان در کسری از زمان به نتیجه بهتری دست پیدا کرد. پیش بینی میشود که تا سال 2017 چیزی بالغ بر 75 درصد از ترافیک اینترنت در جهان بر روی ویدیو صرف شود. گوشی های هوشمند نیز یکی دیگر از مواردی هستند که در سالیان گذشته استفاده از آن رشد چشم گیری داشته است.

ما نیز باید خود را با این تغییرات وفق دهیم تا توان رقابت با سایرین را داشته باشیم و به تعداد بیشتری از مشتریان دست پیدا کنیم.

وب سایت زود ویدیو همواره در تلاش است تا با فراهم کردن بستری مناسب تمامی آموزش های مورد نیاز کاربرانش را فراهم کند و به آنها در راه توسعه و رونق کسب و کارشان با تبلیغات ویدیویی در این پهنه عظیم یاری رساند.

[download_url_post]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 8 =