ویدیو مارکتینگ برای همه

ویدیو مارکتینگ برای همه

ویدیو مارکتینگ برای همه ، ابزاری منحصر به فرد برای کسب و کار شما!

ویدیو مارکتینگ برای همه ی ما می تواند کاربردی و مفید باشد، این جهانی است که در آن زندگی می کنیم. جای خوبی است! ساحل های متعدد، افراد زیادی که مشغول کار، آموزش، بازی، ملاقات، رفتن به سینما هستند و بعضی ها هم سرگرم زندگی می باشند . ویدیو مارکتینگ برای همه جالب است، امروزه 2.4 میلیارد از این افراد، برای هر کاری که تصورش را بکنید، به اینترنت مراجعه می کنند؛ آمار ها هر روز، بالاتر هم می رود.

بیشتر از دو سوم از این تعداد، از اینترنت به عنوان سیستمی جهت کسب اطلاعات قبل از خرید محصولات بهره می گیرند. موتورهای جستجو، اولویت را با سایت هایی می گذارند که حاوی ویدیو هستند. 70 درصد از لیست بیشترین جستجوها، حداقل حاوی یک ویدیو می باشد و انتظار می رود این آمار تا سال 2014 پابرجا بماند.

آمار جالب برای شما

از لحظه ای که شروع به مطالعه این متن کردید، 40 ساعت ویدیو جدید در یوتیوب بارگزاری شده است و چیزی بیشتر از 1.8 میلیون از سایر ویدیوها، توسط مردم تماشا شده است. یکی از دلایل این اتفاق می تواند قرار گرفتن یوتیوب در رتبه دوم مشهورترین موتورهای جستجو در جهان در سال 2009 باشد. از آن زمان تعداد بازدیدهای آنلاین ویدیوها از 1 تا 4 میلیارد در روز رسیده است؛ درست شنیدید، 4 میلیارد! پیش بینی می شود روند رو به رشد بازدید در سالهای آینده نیز ادامه داشته باشد.

آمارهای ویدیو مارکتینگ برای همه ی مشاغل

تا به این لحظه، از هر سه نفر شهروند آمریکایی، دو نفر حداقل یک ویدیو را در روز به صورت آنلاین به تماشا می نشینند و موتورهای جستجو و سایت های ویدیو از قبیل یوتیوب، دیلی موشن و ویمئو، تنها مکان های مورد علاقه در این زمینه می باشند؛ به گونه ای که  این سایت ها، تا سه بار بیشتر از شبکه های اجتماعی، نظیر فیسبوک و یا توئیتر مورد استفاده قرار می گیرند.

به علاوه، زمانی که صرف حضور در سایت جهت تماشای ویدیوها می شود، به 25 بار افزایش پیدا کرده است. اما این خبر خوبی است، چرا که زمان، عاملی محرک در جهت ایجاد تغییر می باشد و باعث بدل شدن بازدیدکنندگان به خریداران میشود! نتایج نشان می دهد که تغییرات سایت ها از 30 تا 40 درصد متغیر می باشد.

صرف نظر از اینکه بحث تجاری به صورت تحت وب باشد و یا شخصی. به راحتی می توان فهمید که چرا از هر 3 فروشگاه، دو مورد، گنجاندن ویدیوها در سایت خود در این سال را جزیی از برنامه های خود قرار داده اند و ترجیح می دهند فیسبوک، توئیتر و بلاگ سازی را در اولویت پایین تری قرار دهند.

ویدیو مارکتینگ برای همه

در حقیقت، ویدیو یکی از سریع ترین بخش های مربوط به تبلیغات اینترنتی محسوب می شود و پیش بینی می شود در پنج سال آینده، در جایگاه سوم هزینه تبلیغات قرار گیرد. ویدیوهای آنلاین همچنین به صورت گسترده درپشتیبانی فنی و آموزش به کارکنان مورد استفاده قرار گرفته است و در برخی از موارد، هزینه های مرتبط با آن به 14 درصد کاهش می یابد.

به کلام دیگر، ویدیو برای همه است! و در صورت استفاده درست، می تواند تاثیر به سزایی بگذارد. یک ویدیو ساده می توانداثرات بیشماری را بر جای گذارد و به راحتی اساس تقویت تجارت و یا نقطه آغازی مهم جهت شروع کسب و کار محسوب شود. اگر ساخت ویدیو در زمینه تجارت خود را به تاخیر انداخته اید، این را در نظر داشته باشید که آیا می توانید بهای آن را بپردازید؟

کسب و کار خود را رونق ببخشید

هیچ چیزی  به اندازه ویدیو در زمان کمتر و نتایج بهتر عمل نمی کند. ویدیوهای آنلاین همانند یک فروشنده خوب می توانند ارزش های شما را معرفی کنند و تجارت شما را با سود همراه کنند.

برخلاف یک فروشنده، ویدیوهای آنلاین پیام شما را  در 24 ساعت شبانه روز و  7 روز هفته در تمام این سیاره خاکی منتشر می کنند. آیا اهمیت استفاده از این دست ویدیوها مشخص شد؟ قطعا! فواید استفاده از ویدیوها در کسب و کار خود را با مشاوره رایگان در وبسایت زود ویدیو پیدا کنید.

پایان

[download_url_post]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =