ویدیو مارکتینگ چیست؟

ویدیو مارکتینگ چیست؟

یکی از راه های بازاریابی اینترنتی استفاده از نمایش دادن اطلاعات است که شما می توانید با کمک گرفتن از تصاویر منظور خود را به بقیه ی افراد منتقل کنید و ان ها را در جریان بگذارید . به همین علت مسئله ی ویدیو مارکتینگ Video Marketing این روز ها خیلی بیش تر از قبل مورد توجه برای صاحبان تجارت های مختلف قرار گرفته است . شما می توانید برای طراحی سایت خود اقدام به تهیه و تولید و انتشار ویدیو بپردازید که به این فرایند ویدیو مارکتینگ گفته می شود و برای وب سایت می تواند موثر باشد .
بهتر است وقت بگذارید و یک ویدیو کامل و خوب تهیه کنید و پس از تهیه کردن یک ویدیو مناسب با کسب و کار تان سریعا آن را در طراحی سایت خود قرار دهید و هم چنین می توانید آن را در شبکه های اجتماعی مختلفی که در انها اکانت و صفحه دارید نیز منتشر کنید و مطمئن شوید که دیگران آن را می بینند و این از بهترین راههای بازاریابی اینترنتی است .
ویدیو مارکتینگ برای بعضی از حرفه ها ضروری است مثلا فرض کنید قرار است در مورد کاربرد یک دستگاه خاص در طراحی سایت خود توضیح دهید یا مثلا شما تولید کننده ی وسایل ورزشی هستید قطعا با نوشتن چند تا مطلب و مقاله نمیتوانید مفهوم دستگاه را به مشتری برسانید و طرز کار آن را برایش روشن کنید اما اگر از طرز کار دستگاه مورد نظر یک فیلم و ویدیویی مناسب تهیه شود و در طراحی وب سایت و یا در مکان های پر بازدید مثل شبکه های اجتماعی قرار داده شود قطعا تاثیر آن خیلی بیشتر بوده و در ذهن مخاطب باقی خواهد ماند .
شاید قبلا ویدیو ها زیاد مورد توجه نبودند و افراد حاضر به صرف وقت برای آنها نبودند و تمایلی برای دیدن این موارد نشان نمیدادند اما الان اوضاع تغییر کرده است و بسیاری از فروشگاه های مختلف اینترنتی تولید ویدیو را آغاز کرده و ویدیوها را در وب سایت خود و یا در شبکه های اجتماعی مختلف منتشر کردند تا از این راه جذب مشتری و کاربر بیشتری داشته باشند .

ویدیو مارکتینگ یکی از بهترین و مناسب ترین روش ها در بازاریابی اینترنتی می باشد و با کمک گرفتن از آن می توان انواع محصولات و خدمات موسسه را به مشتری معرفی نمود و از این راه جذب مشتری انجام داد .

معرفی کردن محصول و جذب مشتری در نهایت به افزایش فروش شرکت منجر می گردد ، هدفی که افراد ان را دنبال می کنند و از این طریق به دنبال پیشرفت می باشند .

هر روزه بازاریابی ویدیویی بیش تر و پر رونق تر می گردد و این مرحله می تواند یکی از اساسی ترین بخش ها برای تبلیغات و بازاریابی اینترنتی و جذب مشتری باشد .

توجه کنید که حتما از لوگو و آرم خود در انتشار ویدیو ها استفاده کنید تا بیننده ها پس از تماشای آن با تولید کننده های ویدیو آشنا شده و در ذهن آن ها باقی بمانید .

ویدیو مارکتینگ چیست ؟

اهمیت ویدیو مارکتینگ در این است که وقتی وب سایت شما مورد بازدید افراد مختلف قرار میگیرد رنکینگ وبسایت شما افزایش خواهد یافت و تاثیر این ویدیو ها چندین برابر بیشتر از اطلاعات بصورت متنی و یا نوشتاری است .
در ساخت ویدیو مارکتینگ دقت کنید چون یک بار ساخته میشود پس این کار را درست و با دقت انجام دهید که به نتیجه ی مطلوب خود دست پیدا کنید .
بازاریابی اینترنتی به کمک ساخت ویدیو آنلاین، نظر مخاطب را تا حدود زیادی می تواند جلب کند و در ذهن مخاطب تصویر را باقی بگذارد .
ممکن است شما از سرمایه ساخت و هزینه بر بودن پروژه صحبت کنید ، اما بدانید که یک بار هزینه کردن ارزش استفاده طولانی از فیلم را برای شما خواهد داشت . درست است که ساخت ویدیو آنلاین و پخش کردنش در دنیای اینترنت هزینه بر می باشد ولی در عوض می توانید برای مدت طولانی بازخورد خود را داشته باشید و خودتان نتایج حاصله را مشاهده نمایید .
با این کار سود بیش تری نصیب شما خواهد شد و پیشرفت بیش تری می کنید .
بازاریابی ویدیویی و مزایای ویدیو مارکتینگ :
با ویدیو مارکتینگ کاربران سایت شما بصورت دقیق با نوع خدمات و محصولات شما آشنایی پیدا می کنند .
تاثیر آن بر روی سئو وب سایت مثبت است .
ویدیوهای ساخته شده اگر حرفه ای کار شده باشند برای شما کلاس کاری به همراه داشته و باعث میشود تا مشتریان میان شما و هم صنف های شما تفاوتی را قائل شوند .
کاربران از طریق موتورهای جستجو و انواع شبکه های اجتماعی که ویدیو را در آنها انتشار کردید به وب سایت شما هدایت میشوند و از سایت شما دیدن می کنند.

بازاریابی از طریق ویدیو و نکاتی برای ساخت ویدیو مارکتینگ :
1- در عناوین طراحی وب سایت خود سعی کنید از کلمات کلیدی مورد نظرتان بهینه استفاده کنید .
2- ویدیو مارکتینگ را با یک عنوان مناسب انتخاب کنید . عنوان خوب تاثیر مستقیمی بر روی مخاطبین میگذارد و انان را ترغیب میکند تا از سایت شما دیدن کنند .
3- ویدیو را در شبکه های اجتماعی مورد پسند افراد منتشر کنید .
4- سعی کنید محتوای ویدیو تهیه شده را مفید و در عین حال مختصر و کوتاه انتخاب کنید این امر باعث میشود تا بازدید کننده احساس خستگی نکند .
5- لوگوی موسسه و شرکتتان را در ویدیو بگذارید تا بخوبی دیده شود .
6- در بین ویدیویی که تهیه کردید بخشی را هم برای معرفی کردن آدرس ها و تلفن های مورد نظرتان قرار دهید تا تاثیر خود را داشته باشد .
و در آخر به مخاطبان و کاربران خود برای دیدن ویدیو اطلاع رسانی کنید تا در جریان کار شما قرار بگیرند .

[download_url_post]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =