چگونه از ویدیو های اینستاگرام ، درآمد کسب کنیم؟

آیا مایلید در اینستاگرام، استوری های تصویری خود را با طرفدارانتان به اشتراک بگذارید؟

تاکنون تجربه ی به اشتراک گذاشتن ویدیو را در اینستاگرام داشته اید؟

متخصصین، اخیرا برنامه ای مورد استفاده برای تلفن همراه ساخته اند که توانایی اشتراک گذاری عکس را به یک برنامه چند رسانه ای بسیار قدرتمند تبدیل می کند. درحقیقت، اینستاگرام قابلیت اشتراک گذاری فایل در فیسبوک، توییتر و تامبلر را سهولت می بخشد و آینده کسانی که بوسیله آن، با اجتماع آنلاین در ارتباط هستند بسیار روشن خواهد بود.

در این مقاله، ما به بررسی6 روش برای نحوه ی استفاده از جزئیات ویدیویی برای ساختن استوری در اینستاگرام و طریقه کسب درآمد از راه تبلیغ برندمان به صورت آنلاین می پردازیم.

ویدیو های اینستاگرامی، برای کاربران رسانه های اجتماعی÷، قابلیت های جالب توجهی دارند.

عرضه و ارائه های اینستاگرام

طبق مراجعه فراوان مردم از فیسبوک و دسترسی به نرم افزار واین، ارائه شده توسط توییتر، ویدیو های جدید اینستاگرام برخوردار از قدرت فراوانی اند که فعالان شبکه های اجتماعی را مجذوب خود کرده اند. در این به ارائه های اینستاگرام می پردازیم.

مدت زمانی: اینستاگرام قابلیت ضبط ویدیو به مدت 15 ثانیه را دارد، درصورتی که نرم افزار واین این قابلیت را حداکثر تا 6 ثانیه دارد.

ویرایش: اینستاگرام قابلیت حذف و ویرایش قسمتی از ویدیو را دارد ولی در واین ، باید کل ویدیو را حذف و از ابتدا ضبط نمود.

فیلترها: اینستاگرام دارای صافی هایی منحصر به فرد در ابزار های خود برای فیلتر کردن تصویر دارد اما واین تا حالا هیچ فیلتری نداشته است.

طرفداران: بازدید کنندگان اینستاگرام، اخیرا به 130 میلیون نفر رسیده اند درحالی که واین تنها 13 میلیون نفر را به خود جذب کرده است.

ویدیوهای اینستاگرام در داخل نرم افزار قرار دارند که این ویژگی باعت می شود که به سرعت توسط کاربرانی که نرم افزار را آپدیت کردند، در دسترس باشد درحالی که واین یک نرم افزار مستقل است.

پوشش یا کاور انتخابی تصویر: اینستاگرام، قابلیت انتخاب تصویر پوششی برای بسته بندی فایل های ویدیویی را دارد که این عمل باعث جذب بیننده می شود که آن ویدیو را پخش و بازدید کند اما واین فاقد این ویژگی می باشد.

بازدید خطی فیسبوک: یکی از مهم ترین ویژگی اینستاگرام، پخش شدن ویدیوهایش بصورت خطی در فیسبوک توسط کاربران دسکتاپ می باشد. برای مثال، کلیپ های درون فیسبوک و یوتیوپ درخود آن نرم افزارها قابل پخش می باشند اما ویدیو های نرم افزار واین، بصورت غیر خطی، در خارج از فیسبوک قابل مشاهده می باشند. اما باید بدانید که ویدیوهای اینستاگرام، قابلیت پخش در توویتر با کلیک کردن آنها خارج از نرم افزار توویتر، قابل نمایش هستند.

۶روشی که کاربران، توانایی استفاده سخت افزاری به روز ویدیویی اینستاگرام را دارند

با اضافه شدن جلوه ویدیویی به اینستاگرامی که فقط قادر به پخش عکس بود، ارزش اینستاگرام بطور چشمگیری افزایش یافت.

در این قسمت، نمای کلی از روش هایی برای به کارگیری ویدیو های اینستاگرام برای کسب درآمد مورد بررسی قرار میگیرد.

۱-تولید محصول و پرسش به سوالات متداول کاربران:

بعضی مواقع، گزینه ی نحوه استفاده، می تواند سوالات کاربران را بطور سریع و واضح، پاسخ دهد.

لیستی از مجموعه سوالات احتمالی که کاربران با آنها برخورد می کنند با جواب های کوتاه تهیه کنید. برای مثال، برای گنجاندن سهولت استفاده از محصولتان، امکان نصب ویدیو را مرحله به مرحله و با توصیف کردن آن به مخاطب، به تصویر بکشانید( ساختن ویدیو های آموزشی کار آسانی اند).

پاسخ به سوالات کاربران با استفاده از اضافه کردن گذینه ی فرآیند کار با ویدیو، بهترین گذینه برای ارزش بخشیدن به اجتماع است.

۲- یک پورتفولیوی تصویری از کارتان درست کنید:

اگر یک تصویر از کارتان به اندازه ی هزاران کلمه ارزش دارد، تصور کنید که یک کلیپ ۱۵ثانیه ای چقدر تاثیر دارد. یک کلیپ ویدیویی از کارتان برای کاربرانتان بفرستید تا آنها آن را مشاهده کنند.

برای مثال، در یک سالن غذاخوری، پیش خدمت، روش و ترفند های زیادی برای جذب کردن مشتری خود دارد. بنابر این،  داشتن یک پورتفولیو ی کوتاه، بهترین راه برای به نمایش گذاشتن نمونه کاری خود به بهترین روش می باشد.

۳-ویژگی و کارایی های محصولتان را بطور واضح نمایش دهید:

۱۵ثانیه، یک زمان قابل توجهی برای به نمایش گذاشتن ویژگی و کارایی محصولتان می باشد.

دوربینتان را برای ضبط کردن یک پیام شخصی به فیلم برای تبلیغ کالا، تنظیم کنید. از جملات توصیفی برای بهتر جلوه دادن محصول در ویدیو ضبطی استفاده کنید؛ حتی میتوانید با اضافه کردن هشتگ درون ویدیو ی خود، کاربر خود را برای تحقیق بیشتر محصول، شیفته کنید. یک ویدیوی کوتاه، یک منبع کافی برای جذب مشتری به حساب می آید.

۴-با گذاشتن هشتگ، مخاطب خود را جذب کنید:

با گذاشتن هشتگ، فالوور های خود را برای توضیحات اضافی درمورد محصول خود، دعوت کنید.

لویی اندرسون یکی از هنرپیشه ها، در برنامه ویدیویی زنده ی خود در لاس وگاس، برای رقابت کردن در برنامه ضبطی خود، مردم را توسط هشتگ، به سایت خود دعوت کرد.

آیا این روش کارآمد است؟ اگر جواب مثبت است، بنابراین، این بهترین روش برای جذب کردن مشتری بحساب مس آید.

۵-شفاف سازی برند:

معمولا شنیده اید کا چگونه باید برند خود را شفاف کنیم. رسانه های اجتماعی این کار را با تعیین کردن نیاز مردم و کارخانجات و قرار دادن اسم هایی نظیر( زمان واقعی، زندگی واقعی )، مشخص کرده اند.

ویدیو های اینستاگرامی، فرصت واضح سازی برند را می دهند. بهترین روش نشان دادن فرهنگ و تمدن آن است. اینکار باعث فرق کردن مشتری های یک شرکت با بقیه می شود.

۶-افزایش عملکرد در فیسبوک

ویدیو و عکس ها در فیسبوک، بیشترین بازده را شامل می شوند(کامنت ها، لایک ها و اشتراک گذاری).

با یکپارچه شدن اولیه فیسبوک با ویدیو های اینستاگرام، یک برنامه فوق العاده، کمک به کاربران بازاریاب برای عملکرد بهتر بهتر در اجتماع بوجود خواهد آمد.

کاربران فیسبوک، قابلیت به اشتراک گذاری ویدیو  در پروفایل خود را دارند. شما به راحتی می توانید توسط گزینه ی video URL، ویدیو را از اینستاگرام کپی کنید و در فیسبوک پست جدیدی درست کنید.

ویدیو های اینستاگرام می توانند به کاربران فیسبوک، توانایی فعالیت در عرضه ی جهانی را اهدا کند.

نتیجه گیری:

با به روی کار آمدن ویژگی جدید ویدیوی اینستاگرام، کاربران آن به ۱۳۰ میلیون نفر رسیده و فرصتی را برای کاربران درپیش گذاشته است.

[download_url_post]

7 دیدگاه برای “چگونه از ویدیو های اینستاگرام ، درآمد کسب کنیم؟

  1. farhad گفته:

    سلام ، ممنون ، به نطر من این موضوع برای یک سری از افراد خاص بیشتر کاربرد دارند ، مثل بازیگران که میتونند ازشهرت خودشون درآمد کسب کنند ، موفقیت تو این بحث احتمالش برای افراد معمولی بسیار کمه به نظرم. در کل ممنون جالب بود.

  2. غزل گفته:

    تو آپدیت های جدید ایسنتاگرام مگه یک دقیقه نمیشه ویدیئو گذاشت؟

    • موسوی سید مجید گفته:

      با سلام، این محتوا در زمانی نگارش شده است که این ویژگی به اینستا اضافه نشده بود.

  3. لیمو گفته:

    سلام

    جالبه برام از وقتی اومدم سایتتون 1 ساعت گذشته و متوجه نشدم خخخخ

    هرچی میچرخم اینجا قسمت هایی که دوست دارم پیدا میکنم

    سایت خوبی پیدا کردم ولی سر سری سایتتونو دیدم حالا سایتتونو تو گوشیم سیو کردم وقتم ازاد شد میام دوباره میبینم

    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 8 =