چگونه ویدیو مارکتینگ را کارآمدتر سازیم

۴ آمار بسیار مهم ارتباط کاربران با محتوای ویدیویی

۱۰ ثانیه

این زمان، زمانی است که شما باید توجه کاربر را به ویدیو خود جلب نمایید. بر اساس تحقیقات انجام شده، ۲۰ درصد مشاهده کنندگان در مدت زمان ۱۰ ثانیه در صورت عدم جذابیت کافی صفحه را ترک خواهند کرد.

این آمار به همین صورت ادامه یافته، به صورتی که شما یک سوم از تعداد مشاهده کنندگان خود را در ۳۰ ثانیه اول، ۴۵ درصد از آنها را در یک دقیقه و حدود ۶۰ درصد را در زمان ۲ دقیقه از دست خواهید داد و این را به خاطر داشته باشید که این ارقام با افزایش زمان ویدیو تغییری نکرده و به همین صورت باقی می­ مانند و بهبودی در میزان آنها اعمال نمی­ شود.

۵ دقیقه

اگرچه اکثر کاربران کامپیوترهای رومیزی علاقه مند به ویدیوهای ۲ دقیقه­ای هستند، کاربران موبایل زمان بیشتری را به تماشای ویدیوها اختصاص می ­دهند. کاربران گوشی­های آیفون حدود ۲٫۴ دقیقه را به تماشای ویدیو اختصاص می­ دهند. کاربران سیستم­های اندروید زمانی حدود ۳ دقیقه و کاربران سیستم­های سیمبین حدود ۴ دقیقه به تماشای ویدیو اختصاص می­ دهند. این در حالی است که کاربران IPad به طور متوسط حدود ۵ دقیقه را به تماشای هر ویدیو اختصاص می­ دهند.

۱۶%

این عدد درصدی از ویدیوهای یوتیوب است که در فاصله­ی زمانی ۱۱ صبح تا ۱ بعدازظهر روزهای سه­شنبه embed، like و به اشتراک گذاشته می­شود.

۱۵ ثانیه

بر اساس یک تحقیق معتبر در سال ۲۰۱۱، ویدیوهای ۱۵ ثانیه ­ای و یا با مدت زمان کمتر ۳۷ درصد از بیشتر از ویدیوهایی که زمانی بین ۳۰ تا ۱ دقیقه را به خود اختصاص می­ دهند، به اشتراک گذاشته می­شوند. اگر ویدیوی خود را با زمانی بیشتر از ۱ دقیقه تهیه نمایید، این آمار نیز کاهش خواهد یافت.

نکته کلیدی: ویدیو مارکتینگ کارآمد باید از ابتدا با ارتباط صحیح آغاز شود، اما چگونه می­ توانید تشخصی دهید که مسیر ویدیوی شما مسیر درستی نمی ­باشد؟ استفاده از آمار ویدیویی در این نقطه بسیار موثر و کارآمد می ­باشد. جزئیات آمار ویدیوی شما، اطلاعات مشاهده­ ی ویدیو را به صورت کامل ارائه خواهد کرد؛ اطلاعاتی از قبیل مشاهده کنندگان، تا چه زمانی از ویدیو مشاهده شده است و در کدام قسمت از ویدیوی شما خارج شده­ اند. با تجهیز خود به اطلاعات کامل، می­ توانید پیام خود را به نحو بهتری شکل دهید و با هدف گذاری بهتری آن را ارزش گذاری نمایید. اگر هنوز برای ساخت ویدیوی خود اولین گام را برنداشته­ اید، اکنون بهترین زمان است که با شتاب بیشتری به سوی آن قدم برداشته و هر چه سریع­تر این روند را آغاز نمایید چرا که با وجود یک ویدیو موفق حدود ۴۰۳% سود بیشتر به شما تعلق می­گیرد و به موفقیت نزدیک­تر خواهید شد.

[download_url_post]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 3 =