کمپین های تبلیغاتی ویدیو موبایلی

بر اساس مطالعه انجام گرفته توسط Google e Ipson، در تحلیل عادت های مصرفی نوجوانان و بزرگسالان، آینده تبلیغات، مبتنی بر تبلیغات ویدیویی و  ویدیوهای آنلاین موبایلی است. ۸۱% از آنها دارای یک گوشی هوشمند بوده و بیشترین استفاده ای که از این دستگاه شده است، برای مشاهده و دیدن ویدیوها بوده است؛ و ۴۰% از تمام دقایق مشاهده محتویات سایتهایی مانند Youyube توسط یک موبایل انجام گرفته است.

بنابراین، گوشی های هوشمند بالاترین ابزار برای مشاهده فیلم ها و ویدیوها هستند، حتی با وجود دیگر دستگاه های پرسرعتی مانند کامپیوترها (۵۶% از مردم با استفاده از کامپیوتر ویدیو می بینند)، تبلت ها (۱۹%) و تلویزیون ها (۸۱%)، به این معنی که امتیازات ۱۷ درصد کمتر از یک گوشی هوشمند است.

به علاوه، این مطالعه همچنین نشان داده است که مصرف کننده گان بسته به دستگاهی که استفاده می کنند، توجهات متفاوتی به ویدیوها دارند: تنها ۲۸% از مردم به تبلیغات تلویزیون توجه می کنند؛ اگرچه، ۵۳% از آنها تولید مجدد ویدیو را بر روی موبایل هایشان، قطع نمی کنند.
از طرف دیگر، براساس مطالعه انجام گرفته Ooyala، مصرف ویدیوهای موبایل حداکثر تا ۴۰۰% افزایش یافته است، اما کاربران ترجیح می دهند ویدیوهای کوتاه را مشاهده کنند، در کل آنهایی با مدت زمان کمتر از ۶ دقیقه.

بنابراین برای تبلیغ شرکت و یا برندتان با یک ویدیوی موبایلی، منتظر چه هستید؟ می دانید برای آن باید چه کاری انجام دهید. در این صورت مقالات بعدی ما را نیز دنبال کنید.

[download_url_post]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =