یوتیوب

یوتیوب و راهکار های ارتقا ویدیو

جیسون ریچ در کتابش، مجله ی کار آفرین راهنمایی های نهایی برای کسب و کار، بازاریابی و مشاور روابط عمومی در یوتیوب، راز موفقیت مشاهیر یوتیوب ( کسانی که در ایجاد کسب و کار در یوتیوب موفق عمل کرده اند.) را به شما آموزش می دهد. همچنین، به شما آموزش می دهد که چگونه برند، محصول و سرویس تان را در مقابل بسیاری از بازدیدکنندگان فعال، به نمایش بگذارید. در این گزیده ی ویرایش شده، نویسنده دوازده روشی که به موجب آن می توانید کسب و کار کوچک ویدیو های یوتیوب را به بازار عرضه کنید و آن را تبلیغ کنید، آموزش می دهد.

هنگامی که صحبت از بازاریابی و تبلیغ کسب و کار کوچک ویدیو های یوتیوب می شود، این ۱۲ استراتژی پایه ای به کار تان خواهد آمد:

۱- با ابزاری که به طور مستقیم در یوتیوب قابل استفاده هستند، شروع کنید. به عنوان مثال، عنوان و شرحی دقیق و صحیح  برای هر کدام از ویدیو های تان فراهم کنید. کلمات کلیدی که به طور مستقیم مربوط هستند را  تعبیه کنید.

۲- فراخوانی در ویدیو های تان ایجاد کنید تا افراد را تشویق کند که به  ویدیو های تان علامت دوست داشتن ( لایک) ، امتیاز و نظر بدهند و ویدیو های تان را به اشتراک بگذارند.

۳- ابتدا ویدیو های تان را برای افرادی که می شناسید، شامل دوستان صمیمی، خویشان و مشتری ها، تبلیغ کنید. از آن ها بخواهید که ویدو های تان را مشاهده کنند و آن را با دوستان اینترنتی خود به اشتراک بگذارند.

۴- از قدرت و توانایی شبکه اجتماعی برای تبلیغ ویدیو های تان استفاده کنید. به عنوان مثال، مانند سخنگویی برای شرکت تان، در فیسبوک ( Facebook) ، گوگل پلاس (Google+) و توییتر((Twitter فعال باشید؛ هم چنان که  در دیگر سرویس های مرتبط      خدمات رسانی می کنید. ارائه ای اینترنتی برای کسب و کار تان در فیسبوک یا گوگل پلاس ایجاد کنید و سپس  از آن ارائه ی برای تبلیغ ویدیو های تان استفاده کنید.

۵- ویدیو های مختلف را ترکیب و در وبسایت شرکت خود بارگذاری کنید.

۶- لینک های به اشتراک گذاری برای ویدیو های تان تعیین کنید و آن را از طریق ایمیل با مشتری های تان به اشتراک بگذارید.

۷- از تکنیک های روابط عمومی مانند استفاده از اعلامیه های مطبوعاتی استفاده کنید تا به منظور ایجاد پوشش رسانه ای رایگان برای ویدیو های تان در رسانه های اصلی، با وبلاگ نویسان، ویرایش گران، گزارش گر ها و تهیه کنندگان ارتباط برقرار کنید.

۸- ویدیو ها و صفحه ی یوتیوب تان را در موتور های جست و جوی بزرگ، شامل گوگل  ( Google)، یاهو( Yahoo!) و بینگ (Bing)، فهرست کنید. سپس، روی استراتژی های  بهینه سازی موتور جست و جو تمرکز کنید تا بهترین جایگاه را در لیست به دست آورید.

۹- سعی کنید که در ویدیو هایتان با  شرکت هایی همکاری کنید که به طور موثر  از یوتیوب بهره می برند و مخاطب شان با مخاطب های شما یکسان است؛ اما در رقابت مستقیم با شما نباشند. این کار باعث جلب توجه بازدیدکنندگان و مشترکین می شود.

۱۰- کانال یوتیوب خود را با استفاده از کاتالوگ، بروشور و محتوای  فروشی تان تبلیغ کنید؛ همچنان که  تبلیغات قدیمی را نیز ادامه می دهید.

۱۱- مبلغی برای تبلیغ کلمات کلیدی در گوگل، یاهو، بینگ و فیسبوک در نظر بگیرید. گوگل ادوردز ( Google AdWords: یک سرویس تبلیغات برخط، توسعه یافته توسط شرکت گوگل است که در آن تبلیغ‌کنندگان برای نمایش نسخه‌ای مختصر از تبلیغات برای کاربران وب جهان‌گستر هزینه‌ای پرداخت می‌کنند.)   ابزاری مقرون به صرفه و       قدرت مند برای تبلیغ ویدیو های یوتیوب تان است.

۱۲- اگر بودجه اش را دارید، شرکت بازاریابی ویدیویی یوتیوب  استخدام کنید، تا در طرح ریزی و اجرای کمپین تبلیغات اینترنتی برای ویدیو های تان شما را یاری کند.

[download_url_post]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − 2 =