چرا از ویدیو مارکتینگ استفاده می کنیم؟

ویدیو مارکتینگ چیست ؟
عمل تبلیغات توسط یک ویدیو را ویدیو مارکتینگ می گویند .
چرا ما از ویدیو مارکتینگ استفاده می کنیم ؟
انتشار یک ویدیو توسط  شبکه های تلویزیونی بسیار پر هزینه است ، به صورتی که هزینه پخش ویدیو نسبت به تولید آن  بسیار بسیار بیشتر است .
در عصر جدید با توجه به رشد خیلی سریع محیط های مجازی و تماشای خیلی زیاد ویدیوها در این محیط اهمیت داشتن ویدیو در هر شرکت و محیطی بسیار افزایش پیدا کرده است به طوری که در کشورهای پیشرفته هر سایت حرفه ای حداقل 1 ویدیو بسیار جذاب را در صفحه اول خود به نمایش گذاشته است .
لازم به ذکر است ویدیو اگر از کیفیت مطلوب برخوردار نباشد به عنوان یک ضد تبلیغ حرفه ای عمل خواهد کرد .
به عنوان نکته دیگر در فیلم های تبلیغاتی می توان به زمان درست فیلم اشاره کرد ، در تیزرهای تبلیغاتی حداکثر زمان مجاز شما برای تولید فیلم 120 ثانیه است و احتمال قطع کردن ویدیو پس از این مدت توسط مشتری بسیار زیاد است .

یک ویدیو چه برتری هایی نسبت بهم سایر تبلیغات دارد ؟

  1. پخش ویدیو بسیار ساده است ، ما می توانیم با چند کلیک ساده یک ویدیو را در محیط های مجازی برای هزاران نفر ارسال کنیمبدون پرداخت کوچکترین هزینه .
  2. در دنیای امرون خواندن متن تبلیغاتی بسیار ملال آور شده است . در صورتی که همین متن اگر به صورت فیلمی جذاب درآید احتمالانتقال مفاهیم برای مشتری بسیار زیادتر خواهد بود .
  3. در فیلم خیلی راحت تر از متن می توان مفاهیم را انتقال داد . زیرا تصویر ، موزیک و صدا نیز به ما کمک بسیار زیادی برای انتقال مفهوم می کند .
  4. قطعا برای شما هم پیش آمده است که در تماس های تبلیغاتی ، شما دقیقا زمانی تماس گرفته اید که مشتری در شرایط بسیار بدی قرار دارد مانند عصبانیت از دست کارمندان و… که قطعا این تماس شما آخرین تماس شما هم خواهد بود .در صورتی که ویدیو را مشتری به طور خودکار در بهترین لحظات خود می بیند (golden time ) .
  5. احتمال خریدمشتری پس از دیدن ویدیو بسیار زیادتر از خواندن بروشور است .
  6. انتقال حس خوشایند در خرید کردن از شما در ویدیو بسیار قوی تر و بیشتر از هر چیز دیگری است
[download_url_post]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − دوازده =