ویدیو تبلیغاتی

راهنمای گام به گام ساخت ویدیو تبلیغاتی

5 گام: چگونگی ساخت یک ویدیوی تبلیغاتی، راهنمای گام به گام

یک راهنمای گام به گام که چگونگی ساخت ویدیوی تبلیغاتی را آموزش می دهد، و شامل تولید ویدیو، طرح، فیلمنامه نویسی، طراحی داستان، فیلمبرداری، دوربین ها، نورپردازی، صدا، ویرایش، بازاریابی ویدیویی و … می شود.

ویدیو های تبلیغاتی شکلی پیشرفته از ارتباط جمعی آنلاین هستند که توسط کاربران اینترنت تولید می شوند. هر سازمانی که وبسایت در اختیار دارد از اهمیت ویدیوی آنلاین آگاه است ـ و می داند که کاربران و مصرف کنندگان خواستار چنین ویدیو هایی هستند. خوشبختانه، با وجود دوربین های ارزان قیمت، موبایل های قدرتمند و اینترنت پر سرعت، ساخت ویدیو های تبلیغاتی آسان تر از همیشه شده است، کافی است ویدیوی خود را انتشار دهید و نتایج آن را ببینید!

این راهنما طوری طراحی شده که به راحتی آموخته می شود. به عنوان یک تولید کننده ویدیو و همچنین مربی و بازاریاب، این راهنمای عمیق و کاربردی را انتشار داده ام تا همه بتوانند از آن استفاده کنند. با خواندن این راهنما، چگونگی ساخت یک ویدیوی تبلیغاتی را می آموزید ـ و می توانید از آن برای تبلیغ کسب و کار، مدرسه، سازمان و یا خودتان در سطح جهانی استفاده کنید!

نگران نباشید، تولید ویدیو ممکن است در نگاه اول پیچیده به نظر برسد، اما با پیروی از این مراحل همانطور که توضیح داده شده اند، می توانید تولید یک ویدیوی تبلیغاتی کارامد را بیاموزید. اگر آنقدر پر مشغله هستید که نمی توانید هم اکنون کل این راهنما را بخوانید، می توانید با نشان دار کردن آن و یا ثبت نام در خبرنامه ادامه آن را بعدا بخوانید.

اکنون، بیایید شروع کنیم:

چگونگی ساخت یک ویدیوی تبلیغاتی

گام اول : برنامه ریزی راهبردی:

تشخیص اهداف موثر و راهبردی.

برای رسیدن به اهداف مورد نظر ویدیوی خود باید: خلاصه و طرحی کلی از داستان تهیه کنید؛ اهداف، سبک، و مخاطبان ویدیوی خود را در نظر بگیرید؛ و متن ( فیلمنامه )، طراحی داستان و بودجه لازم را تهیه کنید.

گام دوم : پیش تولید:

زمینه سازی جنبه های فنی ویدیو را برای فیلمبرداری و تولید آن انجام دهید.

وقتی که اهداف راهبردی را مشخص کردید، زمان آن است که چگونگی رسیدن به این اهداف را تعیین کنید و با یک طرح دقیق و درست تولید ویدیو از نظر فنی را برنامه ریزی کنید.

گام سوم : تولید:

ویدیوی تبلیغاتی خود را فیلمبرداری کنید.

اکنون که برنامه ریزی های خود را انجام داده اید، وقت آن است که وارد عمل شوید. اینجا جایی است که همراه با پرسنل خود از محل مورد نظر دیدن می کنید، موضوعات مصاحبه خود را آماده می کنید، دوربین، و تجهیزات نورپردازی و صدا برداری را در جای خود نصب می کنید و فیلمبرداری از ویدیوی تبلیغاتی خود را شروع می کنید.

گام چهارم : پس تولید:

ویدیوی تبلیغاتی خود را ویرایش کنید.

اکنون که فیلمبرداری های خود را انجام داده اید، وقت آن است که آن ها را به صورت کلیپ های کوتاه وارد عمل کنید، از طریق برنامه ویرایشگر آنها را ویرایش کنید، موسیقی و گرافیک های لازم را اضافه کنید و صدا و تصویر را به صورت دقیق تنظیم سازی کنید.

گام پنجم : پخش و بازاریابی:

ویدیوی تبلیغاتی خود را پخش کنید و به اشتراک بگذارید.

وقتی که ویرایش های لازم را روی ویدیو انجام دادید، لازم است که آن را در رسانه ها و موتور های جستجو پخش کنید و به اشتراک بگذارید.

این پنج مرحله، مراحل رایجی هستند که بازاریابان ویدیویی حرفه ای از آن ها استفاده می کنند. تفاوت مهمی که اینجا قابل توجه است این است که تولیدکنندگان غیر حرفه ای ویدیو تنها به مراحل 2 تا 4 عمل می کنند و سایر مراحل را نادیده می گیرند. اما در طرف مقابل، بازاریابان ویدیویی حرفه ای طرح کلی را در مرحله اول زمینه سازی می کنند، سپس طرح خود را در مرحله پنجم تکمیل می کنند و آن را انتشار می دهند. بر اساس تجربه من، برای کسب بیشترین موفقیت از تولید و تکمیل ویدیوی تبلیغاتی خود تمام پنج مرحله مهم و حیاتی هستند و باید اجرا شوند.

اطلاعات موجود در این راهنما بر اساس درس ها و آموزش های آنلاین من نوشته شده اند، بنابراین پر جزئیات هستند و برای کارآفرینان، تاجران بزرگ، دانش آموزان و دانشجویان و مؤسسات غیر دولتی مفید و کاربردی هستند.

[download_url_post]

1 دیدگاه برای “راهنمای گام به گام ساخت ویدیو تبلیغاتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =