انواع تبلیغات اینترنتی: تبلیغات ویدیویی (Video Ads)

انواع تبلیغات اینترنتی: تبلیغات ویدیویی (Video Ads)

هم زمان با افزایش سرعت دسترسی به اینترنت در سراسر دنیا و گسترش انتشار و مشاهده‏ فایل‏‌های ویدیویی توسط کاربران، استفاده از این نوع محتوا در دنیای تبلیغات در قالب آگهی‏‌های تبلیغاتی نیز گسترش یافته است. ویدیوهای تبلیغاتی گاهی در بالا یا کنار صفحات وب همچون بنرهای تبلیغاتی نمایش داده می‌شوند. همچنین ممکن است ویدئو بخشی از یک بنر پیشرفته‌ فلش باشد.

روش دیگر نمایش آنها در گروه‌های محتوایی و وب‌سایت‌های اشتراک‌گذاری ویدئو مانند یوتیوب است. در این حالت آگهی ویدئویی است که در مدت زمانی کوتاه در ابتدا، انتها یا میانه‌ی پخش ویدئوی مورد نظر شما نمایش داده می‏شود.

در حال حاضر در کشور ما هم تبلیغات ویدیویی مورد استفاده قرار می گیرند و شبکه‌های تبلیغاتی بنر های پبشرفته فلش را مورد پشتیبانی قرار می‌دهند.

معمولا آگهی‌دهندگانی سراغ این روش تبلیغاتی می‌روند که قصد برندسازی دارند و می‌خواهند نام خود را سر زبان‌ها بیاندازند. از سوی دیگر به خاطر قدرت بالای جذب توجه مخاطب توسط ویدیوها، شرایطی برای این روش تبلیغاتی ایجاد شده که کسب‌وکارها بتوانند به کمک ویدیوهای تبلیغاتی خود در مورد محصولات و خدمات خود، به اطلاع‌رسانی بپردازند و راحت‌تر حجم گسترده اطلاعات مربوط به آنها را به مخاطب برسانند.

رویکرد فیسبوک به تبلیغات ویدیویی

در سال گذشته (۲۰۱۵)، فیسبوک اعلام کرد که میزان بازدید ویدیوها از ۴ میلیارد به ۸ میلیارد در روز افزایش یافته و این فقط در یک بازه زمانی ۷ ماهه رخ داده است. این رشد شگفت انگیز پتانسیل زیادی برای درآمدزایی فیسبوک و همچنین راه‌حل خوبی برای افزایش تعامل و درگیر کردن بینندگان با محصولات و خدمات شرکت‌ها ایجاد کرده است. البته همچنان روش تبلیغات ویدیویی فیسبوک بر اساس افزایش میزان نمایش پست‌ها است و برای تبلیغ ویدیو خود، کافیست که فقط پست خود را اصطلاحا پروموت کنید.

نتیجه گیری اهمیت تبلیغات ویدیویی

ویدیوها تعامل و ترافیک ورودی را برای سایت به ارمغان می‌آورند و همچنین با توجه به اینکه بهتر از دیگر انواع دیگر محتوا، قادر به انتقال پیام هستند به راحتی سبب برندسازی می‌گردند. بنابراین تعجبی ندارد که امروزه تبلیغات ویدیویی در حال تبدیل شدن به یک جزء حیاتی از برنامه بازاریابی هر شرکتی می‌شود.

[download_url_post]

1 دیدگاه برای “انواع تبلیغات اینترنتی: تبلیغات ویدیویی (Video Ads)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + سیزده =