بهترین سبک ویدیو برای کسب و کار شما چیست؟

بهترین سبک ویدیو برای کسب و کار شما چیست؟

آیا می دانستید که استفاده از ویدیو در صفحه نخست سایت میتواند تا 80 درصد نرخ تبدیل آن را افزایش دهد؟

آیا می دانستید که این کار باعث می شود تا خریداران مدت زمان بیشتری در سایت شما بمانند؟

آیا می دانستید استفاده از ویدیو باعث می شود که پیام شما بهتر به خریداران منتقل شود؟

ویدیو های تجاری همچون لباسی هستند که آن را بر تن می کنید. این شما هستید که انتخاب می کنید تا برای رفتن به یک کنسرت راک، یک مصاحبه شغلی و یا مجلس عروسی چه لباسی را بر تن کنید. ویدیوها به همین شکل هستند و از هر کدام از آنها برای ارائه به مخاطبان گوناگونی استفاده می شود. اجازه بدهید تا به برخی از مطرح ترین سبک های ویدیو برای کسب و کار نگاهی داشته باشیم.

Screen cast video

این یکی از ساده ترین و کم خرج ترین انواع ویدیو می باشد و نشان می دهد که کالا و یا خدمات شما چگونه کار می کند. از این ویدیو ها بیشتر در زمینه آموزشی و برند سازی استفاده میشود، از سوی دیگر این گونه ویدیو ها برای نشان دادن شمای کلی محصولات و خدمات بی نظیر است.

ویدیو های سبک کارتونی

این گونه ویدیو ها با کمک بیان یک داستان ساخته می شود؛ داستانی که در آن شرکت خود را به عنوان قهرمان و حلال مشکلات خریداران معرفی می کنید.

وایت برد انیمیشن

این یک تکنیک فوق العاده برای درگیر کردن مشتریان می باشد، به این خاطر که تمامی محتوای آن در برابر چشمان مشتریان ساخته و خلق می شود.  این ویدیو ها برای تشریح اطلاعات دشوار و پیچیده مناسب هستند و راه درست را به مشتریان نشان می دهند و گزینه ی ایده آلی برای شرکت های نرم افزاری و فعال در زمینه IT می باشد.

موشن گرافیک

موشن گرافیک ها گزینه ی بسیار مناسبی برای درگیر کردن مخاطب و انتخاب شدن توسط آنها میباشد. موشن گرافیک ها معمولا قدری سنگین هستند و برای شرکت های فعال در زمینه های اقتصادی نظیر؛ موسسات مالی  و اعتباری کاربرد زیادی دارند. شما به راحتی برای تاثیر گذاری بیشتر می توانید از اشیاء 3D در ویدیوی خود استفاده نمایید.  حال نوبت شما است تا بهترین سبک و لباس ویدیویی را برای صفحه نخست سایت خودتان انتخاب کنید و به مشتریان بیشتری دست پیدا کنید.

مهندس مجید موسوی هستم از تیم زود ویدیو هم اکنون به جمع زود ویدیویی ها بپیوندید و به دنیای حرفه ای ویدیو مارکتینگ قدم بگذارید.

[download_url_post]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 14 =