۱۰ قانون طلایی ویدیو مارکتینگ

اهمیت ویدئو مارکتینگ ( Video Marketing ) و قوانین طلاییِ آن

قطعا” نقش  شبکه های اجتماعی در جذب بازدیدکننده برای سایت ، و به تبع آن افزایش رنکینگ آن بر هیچ کس پوشیده نیست . این به اثبات رسیده است که تاثیر ویدئو مارکتینگ ۵۰ برابر نوشتار و اطلاعات متنی است که این آمار بسیار قابل توجه و حائز اهمیت است .در ساخت ویدئومارکتینگ ، باید بسیار حرفه ای عمل کرد چرا که هزینه ساخت آن نسبتا” ارزان است و این هزینه یکبار پرداخت میشود ولی یک ویدئو مارکتینگ خوب میتواند سالها مورد استفاده قرار بگیرد .

نکات طلایی زیر را درساخت ویدئو مارکتینگ و هنگام استفاده از آن بکار ببرید .

۱ – عنوان ویدئو مارکتینگ

مثل یک تیتر برای وبلاگ ، برای ویدئوی خود نام انتخاب کنید و به کمک آن مخاطب را به دیدن آن ترغیب کنید . عنوان جذاب بخش بزرگی از مسیر را میپیماید.

۲ – کلمات کلیدی در عنوان

در عنوان ( TITLE )  ویدئوی خود  از کلمات کلیدی و مهم و تاثیر گذار استفاده کنید . مخاطب باید بداند قرار است چه چیزی را ببیند . از عنوانهای تبلیغاتی و اسپم ، مثل  “بهترین فیلم ” و “حتما ببینید” و … بپرهیزید و ویدئوی خود را صرفا در راستای مارکتینگ معرفی کنید.

۳ – مفید و مختصر

ویدئوی خودرا کوتاه و گویا بسازید . ویدئوهای بلند مخاطب کمتری دارند .معمولا” یک ویدئوی خوب کمتر از چهار دقیقه است .مگر در شرایط خاص و اطلاع رسانی های خاص .

۴ – اطلاعات دسترسی

حتما در ویدئوهای خود بخشی را برای معرفی آدرسها و طریقه های تماس با شما ، در نظر بگیرید . آدرس وب سایت ، فیس بوک ، تلفن ، ایمیل و … میتواند کوتاه و مفید باشد . فراموش نکنید که ماهیت ویدئو مارکتینگ این است که پس از دیدن فیلم بتوانند به راحتی با شما تماس بگیرند.

۵ – نمادهای تجاری

حتما در ویدئوهای خود به معرفی و نمایش آرم و لوگوی خود بپردازید . این آرم میتواند در تمام طول فیلم و یا در لحظات کلیدی نمایش داده شود

۶ – انتشار ویدئو

ویدئوی خود را در سایتهای اجتماعی مثل یوتیوب و ویمئو و  … منتشر کنید و در شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک و توییتر به آن لینک دهید . هرگز به انتشار آن فقط در سایت خود بسنده نکنید .

۷ – کلمات کلیدی در بدنه

هنگام به اشتراک گذاری یک فیلم در شبکه های اجتماعی ، حتما” کلمات کلیدی مناسبی را در نظر بگیرید و از هشتگ نویسی سنجیده و هوشمندانه استفاده کنید.

۸ – اطلاع رسانی به مخاطبین

توسط ایمیل و یا درج خبر در سایت وجود ویدئوی جدید را به اطلاع مشتریان و مخاطبین برسانید

۹ – انتشار منظم

اگر نوع کار و خدمات شما ، این امکان را به شما میدهد ، به شکل منظم و در بازه های زمانی منظم ویدئوی خود را بسازید و منتشر کنید .

۱۰ – ویدئو مارکتینگ ، بازاریاب و همانند شخص و همکاری از مجموعه شماست … آنرا آراسته ، با لحنی مناسب و ظاهری ایده آل به نمایش بگذارید و از افراد متخصص به لحاظ فیلم سازی ، بهره بگیرید .

[download_url_post]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =